RasmusKRiis Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Detter bile er mest for å prøve om jeg får til det med skarphet i bildet,så det er egentlig det jeg lurer på. Klarte jeg det? Lurer også på om motivet er noe? Har brukt f/11 her Endret 5. juli 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Tøff bil, men jeg tror det ville vært bedre hvis bilen hadde vært i fokus, og bakgrunnen uklar i stedet (følg bilen med kameraet mens du tar bildet). Også kunne bilen dekket en større del av bildet. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Tøff bil, men jeg tror det ville vært bedre hvis bilen hadde vært i fokus, og bakgrunnen uklar i stedet (følg bilen med kameraet mens du tar bildet). Også kunne bilen dekket en større del av bildet. Du mener panorering? Ja tror egentlig det hadde vært bedre her, men som sagt var ikke det målet ved bildet. Endret 5. juli 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, dette blir feil. Er bakgrunnen som skal være uklar Hva er motivet nå? Resten? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 En annen ting er at det ser ut som at bilen kjører baklengs :-) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 -Det er noe CA i treet -Merkelig toner/skygger oppe til høyre i bildet, noen form for gjenskinn. Bildet tatt gjennom et vindu? -Hvitbalansn er ikke 100%. Ref. veimerking, skilt og diverse blomster -Bildet heller litt mot høyre og du har støvkorn i/på utstyret ditt Tja, det var vel nok teknisk kritikk Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, panorering var ordet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Det blir feil å si at dette er feil Muligens har vi med en råkjører å gjøre her, og i så tilfelle har fotografen komponert bildet veldig bra. Jeg likte det litt unormale ved det. (Hvis det normale er å fryse biler i fart ...) Endret 10. juli 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Dette blir mer vei med bil på enn bil på vei. Ideen er der absolutt, men den fungerer ikke med dette utsnittet og komposisjonen gir ikke noe til bildet som er verdt å hente ut av det igjen. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Får jo litt følelse av fart her, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg foretrekker at bilen skal være skarp eller bakgrunnen skal være det.. Men likte det uansett Ps: Er det en Shelby Mustang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå