janysk Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei jeg fikk denne feilmeldingen i det jeg startet pcen, men jeg får ikke fjernet denne feilmeldingen, har sjekka i regedit og den ligger ikke i oppstartsfilene på pcen. Har noen et svar på hva dette kan være? og hvordan jeg kan få fjernet det? Hittil har jeg brukt: shutdown -a men det er litt kjedelig i lengden... PS: Dette er en helt lovlig lisensiert xp som er nyformatert, så har ikke noe med piratprogramvare og gjøre.Feilmelding.bmp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vil tippe at det mest sannsynlig er et virus. Start opp i sikkerhetsmodus med nettverk (F8 ved oppstart) og kjør en online virusscan. OneCare/ Kaspersky/Bitdefender Lenke til kommentar
janysk Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Vil tippe at det mest sannsynlig er et virus. Start opp i sikkerhetsmodus med nettverk (F8 ved oppstart) og kjør en online virusscan. OneCare/ Kaspersky/Bitdefender Online virus control funka dårlig, den fant noen threats og fjerna dem men fiksa ikke feilen. Har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tipper mest Sasser eller MSblaster, flyttes til riktig forum.. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 For å sjekke om det er virus køyrer du gjennom veiledninga og poster logger her i din eigen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå