Lochan Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei Det er noe med skjermenkortet mitt tror jeg, jeg starter den, spiller kanskje i et kvarter så slås skjermen av, selve datamaskinen er fortsatt på, deretter prøver jeg og ta på skjermen men da er det bare svart. Det lukter litt brent også, lurer på om dette har noe med skjermkortet og gjøre? Endret 5. juli 2009 av Lochan Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det er noe med skjermenkortet mitt tror jeg, jeg starter den Kva er "den"? "Skjermenkortet" kan vel vere anten skjermen eller skjermkortet - stavekontroll er ein nyttig ting for å gje mest mogleg informasjon. Veit du om datamaskina er brukeleg etter at biletet er borte? (prøv å trykke på knappar i spelet som lagar ulike lydar (skyte, lade, få fram meny, eit eller anna)). Meir info om maskinvara di vil òg vere svært nyttig - skjerm, skjermkort, hovudkort, straumforsyning. Og kva luktar brent? Skjermen? Straumforsyninga (til PC-en eller skjermen?)? Luktar det frå PC-en? Skjermkortet, hovudkortet, eller andre delar? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Nei, sei det. Muleg at skjermkortet går varmt då... Det kortet ditt var ganske varmt berre den var i windows... Er snakk om skjermkortet, ikkje skjerm eller PSU... Endret 13. juli 2009 av tharshan Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nei, men det kan faktisk være andre grunner til at du mister bildet, enn bare skjermkortet. Om det er noe feil med PSU`en, kan dette resultere i at skjermkortet ikke fungerer helt som det skal. Det hadde vært greit å fått vite noe mer om hardwaren din også, som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei Det er noe med skjermenkortet mitt tror jeg, jeg starter den, spiller kanskje i et kvarter så slås skjermen av, selve datamaskinen er fortsatt på, deretter prøver jeg og ta på skjermen men da er det bare svart. Det lukter litt brent også, lurer på om dette har noe med skjermkortet og gjøre? Jeg opplevde det samme med et asus HD 4870. Det kom av at vifta ikkje fungerte på kortet. I skrivebord fungerte pc'en bra, men i spill ble skjermen svart etter 10-15min. Sjekk om vifta på skjermkortet ditt går. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Hei! Nei, er skjermkortet. Vifta går, men lukta svidd. Gjekk over skjermkortet og fargen hadde endra seg til lysebrunt. Det va tydlege svi merker også. Skal sende kortet i retur i morgon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå