kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Da har det seg slik at jeg vil streame musikk fra min PC til min seXbox, og jeg har 2 alternativer: - Windows Media Center. - Streame fra dashbordet, altså standardspilleren. Jeg har prøvd med begge to, men jeg foretrekker standardspilleren da jeg kan høre på musikk når jeg spiller. I WMC finner Xboxen bare 30 av 1000 sanger, og spiller av disse 30 uten problemer. Med standardspilleren finner boksen all musikken min, men nekter å spille av andre sanger enn de som ble funnet i WMC. Musikken fikk jeg fra piratbukta, så jeg tror at det har noe med det å gjøre. Hvis ikke; Hva er galt? Endret 5. juli 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har ikke problem med å spille av noen av sangene, selv om alle er fra piratbukta/gnutella. Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Legg filene i My music mappen på pcen og oppdater library på media playern. Fungerer det da? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Det er nettop det jeg gjør. Som sagt finner jeg alle sangene gjennom Xboxen, men den vil bare spille av rundt 30 av dem. Bruker Vista 32bit forresten. Endret 6. juli 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjekk om alle er i samme filformat, mulig Xboxen ikke vil lese av ett spesielt ett? Dunno, tenker bare høyt her. ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå