Gå til innhold

Ny student laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den nye Aspire modellen til Acer ser veldig lovende ut..

Edit: la inn link

Jeg har forrige modell som jeg bruker til studie, den funker helt fint til både 3d tegning og noen spill som FM2009,Civ 4...

Skeptisk til Acer...:p Dårlig kvalitet har eg fått inntrykk av, pluss at den dataen er unødvendig god til henna bruksområde

Lenke til kommentar
Skjønna ikkje koffor alle klaga over Vista:S

Eg har Vista no og synst det funka knall.. Einaste er litt meir sikkerhet.. Men får jo fjerna mesteparten av dei funksjonane

Tja, tungt og mindre responsivt + uac som er elendig gjordt(sammenlignet mot f.eks elegante sudo).

Lenke til kommentar
Men den Hpen som er linka til oppi her... Dette er en god data?

Noken som har noke negativt å komme med om den? Evt. et bedre alternativ?

Korleis er foreks. denne iforhold?

http://www.netonnet.no/?gclid=CM2DzoC1v5sCFdMWzAodE23wBg

Dama har en HP i 6700-serien, og den blir ekstremt varm veldig fort. Hun sendte den nettopp inn til støvfjerning på varmebrønnen under garanti fordi det var umulig å gjøre selv uten å ta fra hverandre hele sulamitten. Den er riktignok en veldig stabil PC, dog, så hvis du ikke har noe imot varme/viftestøy er den sikkert et godt alternativ.

Lenke til kommentar

Akkurat skaffet meg denne. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=126451

13" til en god pris. Til ditt bruk litt overpowered, og PB har med alt mulig dritt (som heldigvis kan avinstalleres). Har litt dårlig erfaring med PB siden dama kjøpte en før hun ble sammen med meg (5 år siden) hatet den maskinen, men tror det var Expert som "lurte" henne, ikke PB.

Ikke noen versting maskin men stor HD og nok RAM. Kan tilogmed spilles med (litt) hvis man ombestemmer seg. Eneste minuset må være CPU som dog er en penron med FSB på 800 MHz.(Det er en boostet T3200)1MB cach :(

Fikk den i dag så ikke fått testet den noe særlig, men den ser veldig fin ut.

Endret av IceDale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...