Locrin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Problemet til TS er han må kjøpe en ny laptop til kompisen sin fordi han visstnok klarte å ødelegge den. Og kompisen mistenker at TS har ødelagt laptopen hans, men kompisen vet det ikke sikkert. Derfor er TS en feig jævel og nekter for det. du avslører alt når du skriver på norsk og sier det der! La oss håpe denne tråden faller vekk før han leser på forum i morgen. Vil ikke at det skal bli noe baluba og neste gang skal jeg ikke skrive på forum!! oops. I axdidentaly a new tread. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Haha! Om dette ikke er trolling så believer I that his friend, if he reads the thread that ts broke his computer xD Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Trådstarter, hva ville du egentlig med tråden? Selvfølgelig sier all fornuft at du må erstatte produktet til et tilsvarende produkt. En eller annen gang vil nok han finne tråden, med svekket tillit derretter. Om du skulle vært sleip, hadde du nektet for skyld i uhellet, og ventet på saken skulle død. På den redelige måten, hadde du beklaget uhellet, og fått til en erstatning som begge er enig i. Nå ser det dermed ut som du går bak ryggen på han og viser deg selv som en ikke-venn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I lol'd.... beste tråden på en god stund Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gud jeg har savnet deg gryterett:) Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha, tenkte det jeg også. Har vært rimelig sikker på at dette var drøy trolling ganske lenge. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 are sende osen? Eller Petter Solberg? I can also right english jolly good if I rely try! hva har det med å saken og gjøre? du skrev feil selv :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå