H09I6AN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Go'dagen. Jeg skal ut og reise 9.Juli og tenker å ta med meg stangen. Jeg har bestillt 1koli, og har Fiskestangfutteral til å oppbevare den i. Futturalet måler 155 x 22 x 10 cm. Jeg tenker også ha med meg en bag på flyet. Blir jeg da nødt til å bestille enda et koli? Skal fly med Norwegian btw. Trenger svar innen Onsdag. Takk Endret 5. juli 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tok meg nesten 1 minutt å finne ut av... http://www.norwegian.no/kundeservice/Reise...spesialbagasje/ Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Haha. Var inne og tittet på den før jeg laget tråden. Lurer på om jeg må ha et ekstra koli for å få den med? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Er det mulig å ta den med som håndbagasje (med snelle)? Eller hvis jeg "knekker" den, og pakker den fint ned i baggen og sender den som vanlig bagasje? Endret 5. juli 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du får neppe med deg halvannen meter med håndbagasje Klippet fra nettsiden til Norwegian; Maksimum størrelse er 55 x 40 x 23 cm Kan stanga deles og pakkes i den vanlige bagasjen, er vel dette ei grei løsning. Men sørg da for at stanga er pakket slik at den ikke kommer fram i dobbelt så mange deler som den var i ved avreise. Men om jeg forstår infoen på siden riktig, kan du ta med to kolli uten ekstra kostnad. Aner ikke om du har en spesiell billett som kun gir adgang til mindre. Var jeg deg, ville jeg tatt en telefon til selskapet. For alt både du og jeg vet, kan du surre stangtuben til sekken/ bagen du skal ha med, og få den med som ett koli. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Tusen takk for svar. Det var det jeg håpte på Får ta en telefon til dem i morra så jeg ikke ender opp med å måtte sette den ifra meg der :!: . Takker Endret 5. juli 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=44823 Jeg brukte en slik ifjor da jeg var på Sørøya, glimrende forsikring mot uforsiktig håndtering (snella må du ha i kofferten). - D.J. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er ikke lov å ha med fiskestang i kabinen på fly jfm. luftfartstilsynets liste over ulovlige gjenstander. Hvis den er lengre enn sekken din må den sjekkes inn som spesialbagasje, det koster ekstra og du trenger ikke å bestille ekstra kolli. Husker ikke hvor mye Norwegian tar for spes bag. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Tenker å feste stangen til bagen som måler 66cm i lengden, og stangen måler 97cm på det lengste. Vil det være no prob? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er nok no-go. Spesialbagasje er nok eneste utvei. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=44823 Jeg brukte en slik ifjor da jeg var på Sørøya, glimrende forsikring mot uforsiktig håndtering (snella må du ha i kofferten). - D.J. Takker for svar. Jeg har ganske stramt budsjett for tiden, men ellers takk Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som vet prisen for å sende som spess.bagasje? Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som vet prisen for å sende som spess.bagasje? Står på nettsiden til selskapet Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Står på nettsiden til selskapet Står bare en strek. Betyr det at jeg slipper no tillegg? Kilde: http://www.norwegian.no/kundeservice/Reise...spesialbagasje/ Endret 7. juli 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Står på nettsiden til selskapet Står bare en strek. Betyr det at jeg slipper no tillegg? Kilde: http://www.norwegian.no/kundeservice/Reise...spesialbagasje/ Les igjen ;-) Slik bagasje kan ikke registreres via nett, og da blir det naturlig nok gebyret for innskjekk på flyplassen som teller. Internettgebyr (selvbetjening) Stasjonsgebyr (personlig betjening) Produkt I NOK I SEK I NOK I SEK Fiskestang - - 108 127 (Tabuleringen funker heller dårlig, så den perfekte formateringen uteble vist...) Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Les igjen ;-) Slik bagasje kan ikke registreres via nett, og da blir det naturlig nok gebyret for innskjekk på flyplassen som teller. Takker Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lenge til du skal ut å fly? Jeg jobber på en flyplass, så jeg kan spørre røros på torsdag Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Takker for det, men reiser i morgen tidlig (torsdag), så dropper stanga og låner heller en der nede Men ellers takk :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå