AzureDragon Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Skal bestille hotell i dette området...hva anbefales, Alicante city eller Benidorm? Hva er forskjellen på disse to byene? Vi er to gutter på 19 år som reiser Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Veldig enkelt Benidorm: Stor by med engelskmenn Alicante: Større by med spanjoler Hva foretrekker dere? Lenke til kommentar
medlem-109053 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg ville anbefalt Benidorm, det er mange koselige barer og tøffe utesteder. Masse kjekt å se, lange shopping gater osv. Stendene er utrolig vakre! Alicante har en utrolig vakker gamleby med en fantastisk kirke! xoxo Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Alicante har vesentlig bedre shoppingmuligheter enn Benidorm. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg ville valgt Alicante fordi dette er mer en by etter min smak. Benidorm er mer en ”turistmaskin” og litt ukoselig. Men skal du på fyllefest og bade, så kan vel Benidorm være et greit alternativ. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Snakket med ei som akkurat hadde vært på stranden i Benidorm. Hun var sjokkert over hvor mange damer rundt 60 det var som viste frem sine silikonpupper. Så nå er du advart. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Det ble benidorm og kom hjem for et par timer siden. Utrolig mange briter, og mye silikonpupper i alle aldre. Ble til litt av hvert med både 20- 30- og 40-åringer unngikk dog 50+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå