marodern Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 hei folkens:) er interessert i litt tilbakemelding på disse 2 bildene tatt på hvaler. Er klar over diffraksjonsuklarhet på det siste, men var ute etter lang lukkertid:) Ellers har jeg ikke hatt speilrefleks så fryktelig lenge så ikke vær redd for å komme med elementære rettningslinjer:) exif: 1/10Sec. F9.0 ISO 100 GND2 exif 4Sec. F22 ISO 100 Marodern Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Første er flott, mye å se på og fint lys Nr2 virker nesten litt skjevt, men det kan være at jeg blir lurt. Ellers er det ikke like interessant som nr1. Litt for mye hav, og det er noe uklart. Det kommer nok av atdu har brukt f22. Hold under f/16, ellers mister du mye bildekvalitet! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Det første liker jeg godt. Du har elementer som gir dybde, og en fin og variert himmel. Men det er overraskende lite skarpt. Brukte du stativ? Hvor la du fokus? Det er mer skarphet å hente i etterbehandlingen, men det burde også vært hakket skarpere i utgangspunktet. Endret 5. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå