comadore Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Heisann, er helt ny på dette med dikt/forumer osv. Så ikke brenn meg. Er ganske forelsket i en jente for tiden og vi er litt seriøse, Så trengte å lufte litt tanker ang dette. Noen meninger om dette lille diktet? En gang et savn Noen ganger et helvette Hele tiden lengter jeg Lengter etter tid med deg Tiden med deg gir ro i meg Ingenting er bedre, enn å vite du er der For når du er nær, finnes det ikke noe bedre Flere stunder vil det bli Tiden vil kanskje gli forbi Men en ting er sikkert Det er ikke ofte jeg er sikker Men jeg er sikker på at denne gang Denne gang, skal det ikke bli et helvette Det skal bli himmel Det skal gi meg ro Kanskje det skal bli oss to Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Greit lite dikt dette, er litt usikker på det tredje verset, men ellers var det helt okay og får frem hva som svirrer rundt inni deg Lenke til kommentar
Johnry Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Dette er et greit dikt og jeg er sikker på at denne personen ville vært (eller er) kjempeglad for å få det tilskrevet seg. Men det som er vanskelig og spesiellt i kjærlighetsdikt er å gjøre det til et dikt hvor utenforstående parter i denne kjærligheten dere imellom kan glede seg over det. Blir ofte litt for rett frem beskrivende. Skulle gjerne likt å i større grad se ordbilder og en dynamikk mellom det mest intime og høytsvevende som kjærligheten er. Men jeg vet det er ikke lett. Føler på en måte at jeg har lest dette diktet minst hundre ganger tidligere (leser en del poesi). Beklager at jeg er litt negativ i denne kommentaren... det er fint for all del og en flott hyllest til denne spesielle personen. Beste måten å bli bedre til å skrive dikt er å reflektere rundt ærlige tilbakemeldinger og lese mye dikt selv. Den viktigste egenskapen for å kunne skrive et godt dikt ligger etter min mening i å kunne gjenkjenne et godt dikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå