te8et Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Skjemkortet mitt, nVidia GeForce 6800 ligger på 46-48°C idle. Vet noen årsaken? Har ikke vært så høgt før Lenke til kommentar
Timster Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Dette er nok ikke noe å rope hjelp for, 48C er ikke veldig mye. Jeg har 4870 og det har 78C idle. Har du sjekket om det er støv i vifta? Hvis det er det så kan du bruke støvsuger men det er lurer å bruke trykkluft på boks eller kompressor. Sjek at viften går med riktig hastighet og hvis du hvil så kan du skru av sleve kjøleren å se om det er nok eller for mye kjølepasta på GPU kjernen:D Lenke til kommentar
te8et Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Dette er nok ikke noe å rope hjelp for, 48C er ikke veldig mye.Jeg har 4870 og det har 78C idle. Har du sjekket om det er støv i vifta? Hvis det er det så kan du bruke støvsuger men det er lurer å bruke trykkluft på boks eller kompressor. Sjek at viften går med riktig hastighet og hvis du hvil så kan du skru av sleve kjøleren å se om det er nok eller for mye kjølepasta på GPU kjernen:D Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå