Hjelp!!! Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Trur du det hadde gått an å bruke eit kjøleboks til tower? Eit lite kjøleskap! Kor heit er det i dei kjøleboksane? Vil det bli vanskli å feste hovudkort agp og pci kort og sånt? Er det vanskli å skjere igjennom det? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ikke noe plassproblem vil jeg tro. Men det er værre med kondens! Når tempen på hardwaren stiger vil det danne seg vann på kjøle skap veggene! Ikke bra når det begynner å dryppe vann ned på hovedkort:( Men tar du å fyller skapet med en gass som ikke ineholder oksigen så skal det funke! Må bare få det 100% tett slik at den holder seg der inne! Argon er en gass som fjærner oksigen bra. Men er ikke bra å puste inn! Ca to drag en argon gass så er det over og ut:( Den fortrenger oksigen Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Det blir vel ikkje heilt tett når eg skal lage hull i det til agp og slikt! Men det er jo ikkje minus grader så er du siker på at det vil renne vaten ned i hovudkorte??? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ja så lenge hardwaren holder en høyere temeratur enn lufta rundt seg så vil det danne seg vann på den kaldeste tingen! alså veggene i kjøleskapet. Hvis cpuen hadde vært kaldere enn tempen rundt seg så hadde det danna seg kondens rundt cpuen! Kan tenke det et glass med noe kaldt oppi, hva skjer? jo det danner seg kondens rundt glasse fordi det er kaldere enn lufta rund! Lenke til kommentar
Varj Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 ... bla bla bla kjøle skap veggene! bla bla bla ....... jeg pleier som oftest å overse ville orddelingsfeil på dette forumet, men den må være den groveste jeg har sett hittil i år. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 varje Hvis du bare skal slenge dritt til folk som ikke skrive så perfekt som det har du ikke noe å gjøre på et forum! Noen folk som prøver å holde en viss standar på dette forumet. Så har du ikke noe fornuftigt å si så bare klabb igjen! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg kan faktisk langt på vei forstå Varj´s lille innspill. Og han slenger vel ikke dritt fordi han påpeker slikt? Grunnen til at han belyser ditt noe haltende innlegg, er jo for å holde en viss språklig og ortografisk god standard i forumet. Det kan da vel ikke være noe galt i det? Slik jeg ser det, er det alt for mange som nærmest "driter" i å lese korrektur på egne innlegg, og pøser ut en masse skrivefeil og nærmest meningsløse ordsammensetninger, eller mangel på sådanne! Jeg tror faktisk ikke det skader noen at man skjerper seg litt! Det kan da ikke være så vanskelig? Ikke sagt for ytterligere å fyre opp under kritikken, men mere fordi å understreke at Varj ikke er alene om slike synspunkter. Bortsett fra det, så er det nok en dårlig idé å bruke en kjøleboks som tower. Varmen som avgis fra de forskjellige komponentene vil få kjøledelen i kjøleboksen / kjøleskapet til å jobbe "overtid", da dette slett ikke er beregnet til å fjerne eller kjøle ned så mye varme som avgis fra en PC. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 ok. Men jeg mener det er viktigere å få svar på det du spør om på et slik forum, en at folk med litt skrive vansker som kan hjelpe ikke tør svare for da blir det bare masse klaging! Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bare litt pirking, er ikke en kjøleboks en isolert boks man har kjøleelementer i, sånne som man legger i frysen? Det ville da blitt utrolig varmt å bygge pcen i en slik en, ihvertfall... Lenke til kommentar
shebban Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Er et kjøleskap han tenker på da! Men en vanlig kjøle boks vil jo funke da om du har bra lufting! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 ok. Men jeg mener det er viktigere å få svar på det du spør om på et slik forum, en at folk med litt skrive vansker som kan hjelpe ikke tør svare for da blir det bare masse klaging! Det er jeg fullstendig enig i, shebban! Men jeg har samtidig vanskelig for å tro at sååå mange har lese- skrivevansker her i forumet? Med all respekt for de som evnt. sliter med slikt, men da får den / de det gjelder heller si ifra. Ha en fortsatt god dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå