Krissma512 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 jeg har Explorer 8 men når jeg er inne på mange sider står det at jeg må opgradere Exploreren. Det står at jeg har Explorer 6. kan noen svare meg takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Da er det sikkert noe feil på YouTube. For hvis du hadde brukt IE6 hadde du fått opp den advarselen her på diskusjon.no også. Vil forresten anbefale deg å velge en annen nettleser enn IE, f.eks. Firefox. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Da er det sikkert noe feil på YouTube. For hvis du hadde brukt IE6 hadde du fått opp den advarselen her på diskusjon.no også. Vil forresten anbefale deg å velge en annen nettleser enn IE, f.eks. Firefox. jeg liker ikke firefox eller andre nettlesere men det er ikke bare på youtube det kommer på. det kommer på garrysmod.org og andre sider Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Prøv å slette cookies og/eller midlertidige filer i IE. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg ville bare byttet til FireFox. Kanskje litt uvant i starten, men mye bedre. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du har ikke satt IE8 i kompabilitetsmodus da!! Å slette midlertidige filer og cookies er et godt råd, bruke CTRL + F5 kan også være lurt. Men som andre har poengtert, du støtter heller ikke utviklingen av nettet om du bruker IE8. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Du har ikke satt IE8 i kompabilitetsmodus da!! Å slette midlertidige filer og cookies er et godt råd, bruke CTRL + F5 kan også være lurt. Men som andre har poengtert, du støtter heller ikke utviklingen av nettet om du bruker IE8. det hjalp ikke og slette Midlertidige filer og trykke på CTRL + F5 hjalp heller ikke og hvordan setter jeg på Internett Explorer 8 i kompabilitetsmodus? kan noe svare meg takk Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 er det på begrunn av xp som ikke støtter IE8 så da må jeg installere IE7? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hiv inn Opera i stede. Raskere og bedre. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) ... det hjalp ikke og slette Midlertidige filer og trykke på CTRL + F5 hjalp heller ikke ... Prøvde du å slette cookies (informasjonskapsler) også? Eller så vil jeg også anbefale å bytte nettleser, det meste er jo bedre enn IE.... Endret 8. juli 2009 av Mr D Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) er det på begrunn av xp som ikke støtter IE8 så da må jeg installere IE7? Jeg kjører IE8 på XP Home(SP3) uten problemer. Youtube vises uten anbefaling av oppgradering av nettleser. Endret 8. juli 2009 av PerB Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 ... det hjalp ikke og slette Midlertidige filer og trykke på CTRL + F5 hjalp heller ikke ... Prøvde du å slette cookies (informasjonskapsler) også? Eller så vil jeg også anbefale å bytte nettleser, det meste er jo bedre enn IE.... ja har sletta cookies... Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 jeg har også prøvd og slette IE8 og Installere det på nytt med det hjalp heller ikke lurer på hva som kan være feil tror dere at det kan være windows xp lisensen som er gammel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå