Gjest eks-narkis Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg møtte for litt siden en fyr fra min fortid som rusmisbruker som jeg var litt krass mot. Dette fikk jeg litt dårlig samvittighet for så etter jeg hadde sett ham noen ganger til så ba jeg endelig om unnskyldning for å ha vært så arrogant. Først så kjentes det fint å ha bedt om unnskyld men så litt etterpå når vi gikk vær vår vei så syntes jeg det hørtes ut som han flira av meg bak ryggen min. Da følte jeg plutselig at jeg kanskje ikke skulle bedt om unnskyldning alikevel. Det var så mange rasshøl i rusmiljøet jeg var i og jeg vet at dophuer ofte er upålitelige. Det var jeg selv også. Så nå sitter jeg her og er litt forvirra.. Skal jeg være på hils med ham eller gå tilbake til å ignorere ham? Føles feil begge deler! Blæh! (Ja jeg har postet en lignende tråd tidligere. Det var om et møte med en annen fra det miljøet. Akkurat den personen jeg skriver om her var ikke like ille som andre. Egentlig så har jeg ikke noe spesielle dårlige minner fra han. Det er bare at han og alle de andre er et pust fra fortiden jeg vil la ligge i fortiden.) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du har gjort ditt. Det føltes litt godt for deg. Glem ham, hva han mener om deg betyr ikke noe. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Med mindre dere møtes regelmessig av tilfeldigheter, ser jeg ingen problemstilling. Om du ikke liker fyren, tar du ikke initiativ til å møtes o.l, og slipper derfor å lure på om du skal være hyggelig eller avvisende mot ham..? Når man har gått videre fra en slik fortid er det best å gå videre fra folkene som hørte til også, imo. Å si unnskyld var bra og voksent gjort av deg. "At du syntes det hørtes ut som han flira av deg bak ryggen din", burde ikke være god nok grunn til at du 'trekker tilbake' unnskyldningen. For alt du vet lo han av noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå