fugletiteren Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 hei! jeg skal lage en man som går (kort film) og trenger et programm som er pivort og paint i et. jeg tegner en figur og legger på "ben" og "armer" sån at jeg kan fytte på armene og bena ettervært. i pivot så er det bare strekmen man kan lage. noen forslag? håper dere forsto er elendig til å forlklare. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg hadde et sånt program for en stund tilbake. Husker ikke hva det heter. Kan ta et søk på nettet og se... Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 og det er lett å lære? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 njaaaa.. Tror ikke det er så allt for vanskelig. Litt avansert med sånne frames og keyframes i lengden. Men andre bra programmer fins også, som Maya ToonBoom Flash 8 Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 finnes det noen som er gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå