magnusbergen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 fps'en på css vil ikke gå høyere enn 40, sånn har jeg hatt det i 2 måneder nå- før kjørte pc'en css med 200.Jeg har prøvd alt, defragmentering, reinstallering, skjekket driverne, skjekket for virus og spy-ware. Jeg er på grenseland til å bli gal. Hjelp meg. Vær så snill! Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 fps'en på css vil ikke gå høyere enn 40, sånn har jeg hatt det i 2 måneder nå- før kjørte pc'en css med 200.Jeg har prøvd alt, defragmentering, reinstallering, skjekket driverne, skjekket for virus og spy-ware. Jeg er på grenseland til å bli gal. Hjelp meg. Vær så snill! Er ikke så inne på css, men har du slått av vertical sync? Denne vil synke fps'en din til innstillingene på skjermen! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 200-40 =190? Men.. Skjekket for støv i kjøleren som kan føre til at skjermkortet blir for varmt og underklokker seg? Lenke til kommentar
magnusbergen Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 fps'en på css vil ikke gå høyere enn 40, sånn har jeg hatt det i 2 måneder nå- før kjørte pc'en css med 200.Jeg har prøvd alt, defragmentering, reinstallering, skjekket driverne, skjekket for virus og spy-ware. Jeg er på grenseland til å bli gal. Hjelp meg. Vær så snill! Er ikke så inne på css, men har du slått av vertical sync? Denne vil synke fps'en din til innstillingene på skjermen! 200-40 =190? Men.. Skjekket for støv i kjøleren som kan føre til at skjermkortet blir for varmt og underklokker seg? Jepp har gjort begge delene. har Nvidia 9800 GTX og intel core# 2 duo E8400 3.0GHZ. Hender også at datan går av. Tenkte det kunne være CPU'en, men har skjekket den og den virker tipp topp! :S Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 ha opp console å skriv fps_max 9999999 elns Lenke til kommentar
magnusbergen Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 ha opp console å skriv fps_max 9999999 elns Lol, det hjelper nok ikke så mye det gjør bare FPS'en mer ustabilt = Lagg Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Last ned OCCT Perestroïka 3.1.0,sett Max cpu temp til 72.0°C i Options i occt,kjør CPU:OCCT test i en time uten å få error,og begge GPU testene,hvis du kan.Kjekt å sjekke om hardwaren er i orden. Leste også på nvidia forum,at mange er plaget med drivere som er nyere enn nvidia geforce 182.50,og som du sikker vet,så er det viktig å avinstalere gamle driveren,og restarte pc'en,før instalering av den nye. Ccleaner er også et fint program,til å rydde opp med.Kjør "Register"flere ganger,til "Ingen feil funnet",ta backup hver gang ccleaner spør om det."Renser" gjør nesten samme jobb som Diskopprydding,bare mye grundigere. Endret 5. juli 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå