jxmyrvold Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei! er det mulig og få brukt xbox live med mobilt bredbånd fra netcom? prøvde og ta den rett i og det virker ikke pga den må installere drivere. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, det funker. Sett det mobile brebåndet ditt i en pc, og trekk en TP kabel mellom pc og xbox. Deretter deler du "nettverket" eller hva jeg skal kalle det, med xbox'en. Og vips. Dårlig forklart, men er en tråd om dette på microsoft forumet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nei. Kobl den til PCen og så deler du internettet på PCen og har en kabel fra PCen til Xboxen. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Var det ikke det jeg sa? Hvis du refererte til meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 @Bob: Med post minuttet etter deg, er det jo ganske åpenbart at han svarer på trådstarters innlegg... @jxmyrvold: Vær obs på at pakketap og latency sannsynligvis gjør opplevelsen svært dårlig, med mindre du har veldig god dekning og få andre bruker datakapasiteten samtidig. Lenke til kommentar
jxmyrvold Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) takk for hjelpen! har søkt mye rundt på internett etter dette og aldri skjønt det men bra og enkelt forklart her<3 kan noen av dere si hvordan jeg deler nettverk? edit: har som regel turbo 3g det funker vel ok? Endret 5. juli 2009 av jxmyrvold Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 NgZ: Jaja, greit nok. Turbo 3g funker kjempe bra. Har aldri mer en EDGE selv, og det går helt greit liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå