Skrujernet Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei Skal sende inn noe til retur til MPX.no men har ikke fått den lappen som skal settes på pakken. Det er 10 dager siden jeg registrerte returen og har bare 5 dager til før den bli ugyldig. Skal på ferie på mandagen så den må bli sendt innen den tid. Kan jeg bare skrive på adresse og retur nr. og sende din og betale for returen selv? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hva er det du skal returnere? Tidligere når jeg har returnert har jeg måttet kjøpe en norgespakke/smartpost-pakkeseddel selv, for så å skrive RMA nummer på mottakerfeltet. Det var da snakk om en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Dette er snakk om et hovedkort. Så skal jeg kjøpe Norgepakken for så å skrive inn retur nr. et? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Dette er snakk om et hovedkort. Så skal jeg kjøpe Norgepakken for så å skrive inn retur nr. et? Yepp, er sånn det funker.. Har aldri brydd meg med pengene det koster. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Bryr meg ikke om pengene frakten koster, bare jeg får meg et nytt hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå