Kurt P Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Heisann, er ute etter en litt god stol å ha forann pcn. Mine kriterier - Må være god og myk å sitte i(liker å se film) - Må være justerbar opp og ned samt rygg - Må være nakkestøtte/pute. Vil kunne slappe av helt tilbake i stolen uten at nakken knekker over stolkanten. - Armlene må ikke være for store og klumpete ( Jeg liker å sitte å spille litt gitar forann pcn, og da kan det være greit at gitaren ikke skumper borti armlene når en sitter litt frempå i stolen) - Pris ikke over 2000 NOK. Kan gjerne kjøpe på nett hvis det er en del å spare der. Det eneste som er dumt er en ikke får prøvd stolen selv. Men setter pris på alle forslag, både til butikker og nettsteder. (Mulig dette er feilpostet, men da får mod. bare flytte den til passende kategori) Mvh Preben Endret 5. juli 2009 av Kurt P Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg vil anbefale deg å prøve før du kjøper. Bare ta deg en tur på Bohus eller IKEA og se hva de har. 2000 er forøvrig et ganske trangt budsjett. Om man sitter mye foran PC-en bør man legge litt i en skikkelig god kontorstol, om man vil ikke risikere ryggen. Endret 5. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tulleinnlegg er slettet fra tråden. Vi har en egen humorkategori hvor man kan få rast ifra seg, så slipper vi at de seriøse trådene blir fylt med usakligheter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 de fleste, om ikke alle, møbelforretninger har en slik stol du refererer til. i alle fall alle jeg har vært i. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 okei, skal prøve å komme meg innom et par butikker til uka.. Er enig at jeg burde prøve stolen i en butikk ja. Kan se aldri så flott og god ut på bilder, men realiteten er en annen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 http://www.bohus.no/default.asp?page=16&am...3&p1513_v=1 Da gikk jeg for denne. Foreløpig fornøyd. God å sitte i, og ser fin ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå