Gå til innhold

Kosttilskudd - de beste kjøpene


Anbefalte innlegg

Prisen er jo den samme, men det kan hende de vinner kunder på dette da dems produkt bare selges på dems side, så vidt jeg vet.

 

Pakkeprisen for 12 kg er hvertfall 200 kr billigere enn Myo sin.

 

Dette kommer hvertfall til å bli et alternativ for meg. Kanskje jeg skal prøve å få tak i en smaksprøve og sjekke om det er godt.

Jeg har ikke fått noe svar på noen av de to mailene jeg sente til Myo om smaksprøve enda, og det har gått en stund nå. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i gang med One Protein selv :) Heller innpå 200g pulver daglig nå, uten mageproblemer. Smaker veldig bra blandet med vann, hvilket overrasket meg. jeg synes det meste smaker rart i vann. Blander seg lett ut, og mild god smak.

Det er vel ganske naturlig at de lager produkter som selger bra i egen serie, slik at de markedsfører seg selv og ikke konkurrerende butikker.

 

tips: på denne siden er det rabattkode til x-life: http://martheskogjohansen.blogspot.com/

marthesj er koden.

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar
uten mageproblemer

Da stemmer nok etiketten denne gangen.

Da er det et bra produkt, 200kr mindre på 12kg?

Har den rabatter for faste kunder? Det har Myo etter 5K .

Du burde finne ett sted som har alt du trenger og gir rabatter til faste kunder.

 

Myo-R

Når du har handlet for:

 

- 5000kr får du 5% rabatt

 

- 10.000kr får du 10% rabatt

 

- 20.000kr får du 15% rabatt

 

- 30.000kr får du 20% rabatt

Lenke til kommentar

Pakke på 12kg koster 2899,-, da er det gratis frakt og med en shaker. Vet ikke hva pakke på myoprotein koster, den finner jeg ikke.

 

Jeg har vært fast kunde av x-life lenge og handlet perverst mye, så jeg ble kontaktet av en selger der, og har fått en egen rabattkode hos de. Pluss at jeg er på en egen mailliste hos de med ganske tøffe tilbud. Det eneste jeg ikke får rabatt på der er klær. :(

Lenke til kommentar
Næææh var ikke noe overveldende tilbud synes jeg men, sikkert helt ok. Om du har penger så ville jeg heller gått for denne: http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/541

 

Fant en annen side; www.norkost.no

 

Her er prisene:

http://norkost.no/protein/C_45

 

Noen erfaringer med denne siden?

 

Er veldig fornøyd med min 24 Designer fra www.norkost.no, jordbær smaker bra og jeg må si at jeg føler at den fungerer bra.

Lenke til kommentar

-250 kr!

 

Hm, hvor lenge varer dette tilbudet? Burde egentlig ikke kjøpe mere pulver enda, men må bestille mere omega3, så frister litt å slenge med i samme slengen. :innocent:

 

Edit: Så at det bare gjaldt i dag. "Dagens luke" :p

 

Edit2: Da var 2 seloljer og 1 stk. One Protein bestilt. :scared: Spent på hvordan den er.

Burde vel egentlig ikke bestilt den da jeg allerede har 2 bøtter hjemme, en 90+ og whey fra x-life. :p 90+ gir jeg bort eller noe, så får jeg veksle på de to andre...

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Den skummer en del hos meg og, men jeg lar den stå i 15-20 sekunder og da er jo skummet borte. Egentlig skal vel shaken stå i ett minutt for smaken skal sette seg ordentlig.

Jeg blander den og litt tynnere enn de de anbefaler. Ca 3-4 dl per 2 scoops synes jeg er best.

Og smaken på denne vokser veldig på meg, synes den blir bedre og bedre :)

Lenke til kommentar

Du er kanskje ikke så vant med kaseinkonsistens? Om du er vant med whey eller produkter med mest whey i, så er disse 50/50 blandingene noe fyldigere ja. Rent kaseinpulver er nesten som grøt i mange tilfeller :) Husker den 20/80 blandingen tech nutrition hadde før, den måtte nærmest spises med skje hehe

 

Prøv med nescafe hurtigkaffe i, det smaker utrolig bra!

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar

Nei jeg er ikke så vandt til den konsistensen!

Litt forskjell fra Essential Whey som var veldig tynn i konsistensen. Brukte 90+ før, og den var litt tjukkere, men den inneholder jo også litt kasein - men ikke mye.

Men da veit jeg at kasein gir en tykkere konsistens;)

 

Essential whey er vel best å bruke rett etter trening, og One Protein sånn ellers?

 

Lurer på om jeg prøver Myo-protein neste gang jeg er tom, hvis den ikke skummer så mye?

Lenke til kommentar

Vil si tykkelsen er relativ, finnes jo ingen fasit på hvor mye væske i.

Er den tykk så er den ikke tykk, du hadde i forlite vann/melk.

 

Essential whey er vel best å bruke rett etter trening

Heller før og under en etter på hva som er "best"

Når BCAA er å få kjøpt i Norge så forsvinner hele poenget med mysepulver.

Da blir det kun for de som drikker så mye melk at de synnes at de får i seg nok K og bruker kun myse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...