AndyPanda Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Prisen er jo den samme, men det kan hende de vinner kunder på dette da dems produkt bare selges på dems side, så vidt jeg vet. Pakkeprisen for 12 kg er hvertfall 200 kr billigere enn Myo sin. Dette kommer hvertfall til å bli et alternativ for meg. Kanskje jeg skal prøve å få tak i en smaksprøve og sjekke om det er godt. Jeg har ikke fått noe svar på noen av de to mailene jeg sente til Myo om smaksprøve enda, og det har gått en stund nå. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Er i gang med One Protein selv Heller innpå 200g pulver daglig nå, uten mageproblemer. Smaker veldig bra blandet med vann, hvilket overrasket meg. jeg synes det meste smaker rart i vann. Blander seg lett ut, og mild god smak. Det er vel ganske naturlig at de lager produkter som selger bra i egen serie, slik at de markedsfører seg selv og ikke konkurrerende butikker. tips: på denne siden er det rabattkode til x-life: http://martheskogjohansen.blogspot.com/ marthesj er koden. Endret 30. november 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 uten mageproblemer Da stemmer nok etiketten denne gangen. Da er det et bra produkt, 200kr mindre på 12kg? Har den rabatter for faste kunder? Det har Myo etter 5K . Du burde finne ett sted som har alt du trenger og gir rabatter til faste kunder. Myo-R Når du har handlet for: - 5000kr får du 5% rabatt - 10.000kr får du 10% rabatt - 20.000kr får du 15% rabatt - 30.000kr får du 20% rabatt Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Pakke på 12kg koster 2899,-, da er det gratis frakt og med en shaker. Vet ikke hva pakke på myoprotein koster, den finner jeg ikke. Jeg har vært fast kunde av x-life lenge og handlet perverst mye, så jeg ble kontaktet av en selger der, og har fått en egen rabattkode hos de. Pluss at jeg er på en egen mailliste hos de med ganske tøffe tilbud. Det eneste jeg ikke får rabatt på der er klær. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Pakke på 12 kg @ Myo koster 3190,- med gratis frakt, hvis det var det du lurte på? Det er vel ikke noe rabattgrupper på x-life som det er hos MyR? bortsett den der på 5 % som du linka til over her... Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Så 2552 totalt på MyR som blir prisen de neste årene 638 pr bøtte . Med eller uten rabatt, samme kvalitet/mengde protein fra fisk og kjøtt hadde vel kstet en del mer. Jeg regner det hele inn som matpenger. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Næææh var ikke noe overveldende tilbud synes jeg men, sikkert helt ok. Om du har penger så ville jeg heller gått for denne: http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/541 Fant en annen side; www.norkost.no Her er prisene: http://norkost.no/protein/C_45 Noen erfaringer med denne siden? Er veldig fornøyd med min 24 Designer fra www.norkost.no, jordbær smaker bra og jeg må si at jeg føler at den fungerer bra. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Eneste bakdelen med designer er at over 50% er myseprotein konsentrat. Vanligvis vil man ha isolat, konsentrat brukes i tilsettning i matvarer og er den billigste råvaren. Men ellers så er den jo grei. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk nyhetsbrev ang. juletilbud på One Protein i dag: 699,- Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) -250 kr! Hm, hvor lenge varer dette tilbudet? Burde egentlig ikke kjøpe mere pulver enda, men må bestille mere omega3, så frister litt å slenge med i samme slengen. Edit: Så at det bare gjaldt i dag. "Dagens luke" Edit2: Da var 2 seloljer og 1 stk. One Protein bestilt. Spent på hvordan den er. Burde vel egentlig ikke bestilt den da jeg allerede har 2 bøtter hjemme, en 90+ og whey fra x-life. 90+ gir jeg bort eller noe, så får jeg veksle på de to andre... Endret 2. desember 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Oppdaget i dag at også Gymgrossisten har julekalender, verdt å følge med ville jeg tro. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tn har ca 100kr rabatt OG man kan samle ordrer i en uke før man får sendt. Men 100kr er ikke mye på allerede stive priser. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da har jeg prøvd One Protein! Smaken er ganske god, men minuset er at den skummer alt for mye! Blandingsforholdet er også litt rart, så shaken blir ganske tjukk... Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Den skummer en del hos meg og, men jeg lar den stå i 15-20 sekunder og da er jo skummet borte. Egentlig skal vel shaken stå i ett minutt for smaken skal sette seg ordentlig. Jeg blander den og litt tynnere enn de de anbefaler. Ca 3-4 dl per 2 scoops synes jeg er best. Og smaken på denne vokser veldig på meg, synes den blir bedre og bedre Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Med melk bruker hvertfall 3 dl, kanskje 4 per 2 scoops selv, ellers så blir den utrolig tjukk Med vann bruker jeg anbefalt dosering, kanskje bittelitt svakere, ellers så smaker det veldig utvannet. Men blir litt tjukk med vann også. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bruker 5-6 dl jeg. Hva skal dere med grøt? På en deff er det iallefall en fordel at man føler at man drikker mer i volum. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Du er kanskje ikke så vant med kaseinkonsistens? Om du er vant med whey eller produkter med mest whey i, så er disse 50/50 blandingene noe fyldigere ja. Rent kaseinpulver er nesten som grøt i mange tilfeller Husker den 20/80 blandingen tech nutrition hadde før, den måtte nærmest spises med skje hehe Prøv med nescafe hurtigkaffe i, det smaker utrolig bra! Endret 6. desember 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei jeg er ikke så vandt til den konsistensen! Litt forskjell fra Essential Whey som var veldig tynn i konsistensen. Brukte 90+ før, og den var litt tjukkere, men den inneholder jo også litt kasein - men ikke mye. Men da veit jeg at kasein gir en tykkere konsistens;) Essential whey er vel best å bruke rett etter trening, og One Protein sånn ellers? Lurer på om jeg prøver Myo-protein neste gang jeg er tom, hvis den ikke skummer så mye? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vil si tykkelsen er relativ, finnes jo ingen fasit på hvor mye væske i. Er den tykk så er den ikke tykk, du hadde i forlite vann/melk. Essential whey er vel best å bruke rett etter trening Heller før og under en etter på hva som er "best" Når BCAA er å få kjøpt i Norge så forsvinner hele poenget med mysepulver. Da blir det kun for de som drikker så mye melk at de synnes at de får i seg nok K og bruker kun myse. Lenke til kommentar
Foror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 http://ej-shop.no/90_protein_kg/P_85 Jeg må si at jeg synes 649,- kr for 5kg 90+ hos ej-shop er veldig billig. - 65% CFM-filtrert Whey Protein Isolate, og - 33% Micellar Casein Isolated, udenaturert. Prisen er jo kjempe bra hvis man sammenligner innhold med pris, med tanke på andre pulver. I tillegg synes jeg sjokolade smaker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå