Gå til innhold

Kosttilskudd - de beste kjøpene

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille noen varer fra x-Life.no, men er ikke helt sikker på fraktprisen. Vil det lønne seg og slenge på flere varer for å komme over 1500 kr som gir gratis frakt, eller kommer jeg under den prisen med frakten?

Noen som vet ca. hvor mye følgende vil koste i frakt?

2 x PVL Creapure kreatin 300gram - NOK 398,-

2 x Vital Artic Oil selolje 300ml - NOK 298,-

1x ZMA 1000 kapsler - NOK 399,-

Det vil jo bli 1.095,- til sammen, altså et stykke fra 1500 som er grensa for gratis frakt.

Du vil se hva det koster i frakt før du bekrefter ordren din. Du må først velge fraktmetode, og da ser du fraktkostnadene. Frakten kommer an på hvor du bor i landet, og om du betaler med visa eller oppkrav.

Selv hadde jeg slengt med en bøtte essential whey til 499,- nå som den er på tilbud. Da betaler du jo strengt tatt bare 400 for den, siden du slipper 100kr i frakt ca.

Eller 720 kapsler omega3 selolje til kr. 597,-

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får jeg vel bare registrere meg da :p

Du har ikke tilfeldigvis peiling på sånn ca hvor mye dette vil koste med billigste fraktmetode, bare som en pekepinne? er det snakk om 100 for hele pakka, eller er det nærmere 300 kr?

Bor 1,5 time unna Oslo med bil..

Har det proteinpulveret god smak? Hvordan er det i forhold til 90+, hvis du har smakt det?

Bruker 90+ fra ej-shop nå, og det er ikke så veldig godt synes jeg. Er drikkbart med melk, men kunne vært bedre mye bedre. Går ikke an å drikke det blanda med vann hvertfall.

Og ser ikke helt vitsen med omega3 kapslene sammen med den andre olja, holder vel med en av delene? Veit ikke hvem som er best jeg :ermm:

Ble litt mye spørsmål her :p

Lenke til kommentar

ca 100 for hele pakken tenker jeg. Pluss oppkravsgebyr på femtilapp, om du skal betale med oppkrav.

Proteinpulveret smaker godt ja, veldig fornøyd med det! 90+ synes jeg smaker helt jævlig, for å være helt ærlig. Sur melk var min smaksopplevelse av det.

Det blir nok litt mye omega3 tilsammen ja hehe, du har rett i det!

Lenke til kommentar

Om jeg går for det jeg egentlig skulle ha blir det ca 1200-1300 kr til sammen med frakt da.

Slenger jeg på en bøtte med prottis får jeg den på en måte til 200-300 kr da, siden jeg kommer over gratis-frakt-grensa. Hm, må vurderes :grin:

90+ må hvertfall byttes ut! Glad den snart er tom. Smaker ganske plast, selv om det hjalp litt etter jeg lufta bøtta...

Takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Kastet min 90+ jeg kjøpte for å smake jeg.

Smakte sement, og var en laktosebombe

Haha, sement ja! Klarte ikke helt å sette ord på smaken, men et var nok det rette ordet :thumbup:

Kan man forresten få smaksprøver på MyoProtein, eller må man bare kjøpe seg en liten boks? Har vurdert å kjøpe det også...

Lenke til kommentar

Trur det, Fagerli skriver send mail på support eller noe i den duren.

Søk i forumet.

Liker du ikke bøtta får du sende den tilbake selv om den er åpnet.

Jeg liker den iallefall, skal kjøpe 12kg nå men kommer ikke inn på webshop, får bli i morgen.

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blei en bøtte protein fra x-life til slutt! Smakte ganske godt den. Mye bedre enn 90+ hvertfall.

Skjønner hvorfor den heter Sweet Chocolate da, den var ganske søt. :p

Veit du hvordan den er i forhold til MyoProtein med sjokolade i smak, Freddy? Vil tro kanskje det blir nestemann når jeg er tom igjen...

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Blei en bøtte protein fra x-life til slutt! Smakte ganske godt den. Mye bedre enn 90+ hvertfall.

Skjønner hvorfor den heter Sweet Chocolate da, den var ganske søt. :p

Veit du hvordan den er i forhold til MyoProtein med sjokolade i smak, Freddy? Vil tro kanskje det blir nestemann når jeg er tom igjen...

Det er to veldig forskjellige smaker, da myoprotein er med moccasmak. Jeg liker begge to :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...