MrL Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det er godt ja, men satan til pris! Du får jo myoprotein 3kg, som er samme pulveret, til kr. 949,- også inkludert shaker. To stk og du har gratis frakt og. Er en helt annen smak på myoprotein. Liker godt både PZ og Myo, så vil ikke påstå at ett er bedre enn det andre, men dette er jo naturligvis opp til hver enkelt å vurdere. PZ koster ikke mer enn 150 kr mer, live with it! 1000 spenn ekke så mye i forhold til hva det gir tilbake Endret 5. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Vurderer å begynne med kreatin, så jeg har et par spørsmål. Kan kreatin gi noen bivirkninger? Hvordan fungerer det med dosering? Har lest at en skal ta så og så mye den første uka, så minke det litt, og deretter enda mindre, men skal du ta hele tiden eller stoppe å gå på det? Er det noen som har erfaringer med dette kreatinet?: http://www.fitnessplanet.no/product_info.p...2904d8a617debff Endret 9. september 2009 av Wohooo Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Det har ingen bivirkninger, selv høye doser over lang tid gjorde ingen skade. Det er 2 muligheter, den ene er 5g pr dag, da er lagrene fulle etter ca 3-4 uker. Deretter kan du fortsette helt til du skal på en deff. Mulighet nr 2 er 5g 5ganger pr dag i en uke for å få fulle lagre, deretter 5g pr dag resten. Resultatet vil bli det samme. Overdosserer du, dvs 10-15g pr dag til vanlig vil du bli litt pløsete i ansiktet osv. Men det skal man jo ikke gjøre uansett. monohydrat er bra men hvorfor ikke kjøpe creapure som har det reneste. Endret 10. september 2009 av War Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Kan legge til at jeg bare er 15 år. Er det for tidlig for meg å starte med kreatin da? Trener både sprint og styrke så kommer ikke til å trene meg opp så jeg må på en deff. Er det da andre doseringer jeg bør følge i tilfelle? Ønsker å få til en billig men god løsning, så kommer ikke til å kjøpe veldig dyrt viss det fort blir brukt opp. Så på http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=78748, der har de kreatin fra MAXIM, og anbefaler bare 2 g til dagen. Er det en dårlig løsning? Endret 10. september 2009 av Wohooo Lenke til kommentar
Vale Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kan du fortelle oss hvorfor du mener du har behov for kreatin? Det høres ut som om du kanskje ikke har en kostholds- og treningssyklus som innebærer bulk og deff.... Personlig bruker jeg kreatin kun under bulk. Da bruker jeg ca. 20 g dagen i en uke, deretter 5 g om dagen i 5-6 uker, for deretter å ta en pause. Jeg bruker kreatin med d-pinitol for å lette inntaket... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Om du ikke har en grunn til å bruke kreatin, men du vil bruke det bare fordi du "har lest at det gir bedre effekt", vil jeg påstå at du ikke trenger det. Det er isåfall heller enkle ting du kan gjøre med kostholdet som vil gi bedre effekt. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Man trenger ingen pause, det er kreatin i fisk og bær så noen pause får man uansett ikke. Endret 9. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har lyst å begynne på det for jeg har hørt at det gir raskere økning av muskulatur, eksplosivitet og i tillegg raskere restitusjon. Målet mitt er jo å bli sterkere, mer eksplosiv og utholdende. Trener på et helsestudio hvor han som styrer der har tipset meg om å begynne på det, men ville sjekke det ut litt mer først. Så dere mener at det ikke er lurt av meg og begynne på kreatin? Baklager viss dette ble litt rotete... Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det stemmer ikke helt. Før du kjøper kreatin må programmet ditt og kostholdet være 100% Kreatin kjør at du kan trene litt hardere og dremed få bedre resultater. Det hjelper ingenting om kost og program ikke er i orden først. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det stemmer ikke helt. Før du kjøper kreatin må programmet ditt og kostholdet være 100% Kreatin kjør at du kan trene litt hardere og dremed få bedre resultater. Det hjelper ingenting om kost og program ikke er i orden først. Har et fast treningsprogram i veke der jeg trener 3 ganger styrketrening, 4 dager med sprint, spenst eller teknikk trening, i tillegg til å ha intervaller/rask gange 2-3 morgener før skole i veka. De 3 styrketreningene er fordelt slik jeg trener hele kroppen fordelt på veka. Kostholdet vil jeg si også er ganske bra. Er obs på å få i meg mye proteiner og sund mat. Men teller ikke akkurat kalorier. Dette blir kanskje litt off-topic... Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 For eks denne er grei nok. Hvis du mener alt er i orden og du øker kroppsvekten med 1kg mnd. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 For eks denne er grei nok.Hvis du mener alt er i orden og du øker kroppsvekten med 1kg mnd. Takk:) Bør jeg følge den doseringen som de anbefaler? Den ser slik ut: Oppladningsfase: 5 dager med 5g kreatin 5 ganger om dagen. Vedlikeholdsfase: 5-10 g om dagen hver dag, også på treningsfrie dager. Er 178cm, 71kg og har lav fettprosent viss det skal ha noe å si i forhold til dosering?... Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Oppladningsfase eller ikke får være opp til deg, det går med litt kreatin men du får fulle lagre fortere. 1 tskje pr dag er ca 5g, tar du formye så det blir 15g osv ser du fort litt pløsete ut i ansiktet. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noen som kan si litt om sine erfaringer med x-life.no, både før og nå i det siste? Bestilte bulkpakke++ fra dem nå for en uke siden, men har ikke fått den i hus enda... Jeg kommuniserer bra med kundeservicen, så det går nok i orden. Noen som har noe negativt å komme med, eller bruker de å være ryddige. De har surra litt for meg nå i alle fall! Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg har bestilt mye derfra siste halvannet året, og de har alltid sendt bestillingen min samme eller neste dag. Har faktisk fått en egen rabattkode fra dem da jeg har bestilt for over 20 000 på et år, og de har begynt å levere bestillingene mine på døra Min erfaring er utelukkende positiv hvertfall. Dersom du har god kontakt med kundeservice der så vet du vel hva som skjer med pakken din vil jeg tro. En kompis av meg blir sponset av x-life, det var slik jeg først kom i kontakt med de, da han og bare hadde bra ting å si om dem. Endret 12. september 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Vale Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg får det en av de første dagene nå.... Jeg er tom for alt, og dere vet vel hvordan det er? Greia er at at jeg bestilte 3 x Crea-X v2. Men så fikk jeg etterhvert melding om at de ikke hadde etiketter tilgjengelig, de var visst forsvunnet i posten eller noe. Nye er bestilt, men fordi at jeg skulle slippe å vente enda lenger, blir kreatinet sendt med etikettene til den forrige generasjonen kreatin påklistret. Skjønner du:)? Av natur er jeg mistenksom, så jeg stusser på om jeg får tilsendt det jeg har betalt for. Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer. Jeg trodde at x-life.no fikk et ferdig produkt, pakket og klart for forbruker, fra Tyskland. Men det virker som om det ikke er tilfelle. Men jeg må påpeke nok en gang at jeg har veldig god kontakt med dem, og føler meg god tatt vare på, for å si det sånn! Men kan ennå ikke komme med en personlig anbefaling, da jeg ikke har prøvd produktene ennå. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Vet egentlig ikke det, for jeg er aldri tom hehe;) Alt du kjøper med norske etiketter blir stort sett pakket i norge. De kjøper altså råvarene fra utlandet, mikser og pakker (skal ikke mer til for å kalle det norskprodusert) og klistrer på etiketter i norge. Når det gjelder Crea-X v2 så er det et produkt som garantert ikke blir mikset og pakket hos produsenten (Creapure), da de ikke har D-pinitol. Ser på nettbutikken dems at de ikke har den gamle Crea-X til salg, og venter inn Crea-X v2 til fredag. Hvis de hadde hatt den gamle Crea-X , så hadde de vel hatt den til salg. Hadde ikke bekymret meg selv hvertfall. Kjøpte du noen andre spennende produkter? Lenke til kommentar
Vale Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har nesten glemt det:) Men Jeg tror det var ZMA, fettsyrer, 3 kg erteprotein, 6 kg karbo, samt dette kreatinet da. Også tror jeg at jeg får et multivitamin og -mineraltilskudd på kjøpet.... Nei da, det ordner seg nok. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tenkte jeg skulle bestille noen varer fra x-Life.no, men er ikke helt sikker på fraktprisen. Vil det lønne seg og slenge på flere varer for å komme over 1500 kr som gir gratis frakt, eller kommer jeg under den prisen med frakten? Noen som vet ca. hvor mye følgende vil koste i frakt? 2 x PVL Creapure kreatin 300gram - NOK 398,- 2 x Vital Artic Oil selolje 300ml - NOK 298,- 1x ZMA 1000 kapsler - NOK 399,- Det vil jo bli 1.095,- til sammen, altså et stykke fra 1500 som er grensa for gratis frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå