hagfors Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor mye har du betalt i tollgebyr når du har bestilt fra utlandet? Gratis for pakker under 200, over 200 så er det 25% MVA og et slags ekspedisjonsgebyr på ca. 100 kroner for varer verdt mellom 200 og 1000, og ca. 200 kroner for pakker verdt over 1000. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei trenger et kreatin produkt. Hva er det best, og som man får mest for pengene? Hilsen en som trener 5 gang i uken Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Kreatin monohydrat 1kg fra PVL. Se linken i førsteposteni denne tråden, dersom den er oppe igjen nå. Hagfors: 200,- er jo en forferdelig kjip grense da Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei Freddy! Hva mener du om dette kreatin produktet http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/303 Er det bedre med kreatin som ikke tar opp vann i musklene? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Gå for kreatin monohydrat. De har creapure i 300gram og 1kg der, mye rimeligere og samme effekt. All kreatin øker væskeinnhold både i og utenfor muskulaturen. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hagfors: 200,- er jo en forferdelig kjip grense da Ja, det er litt upraktisk. Hvis jeg skulle ha kjøpt beta alanine ville jeg bare ha kjøpt en 500g boks og fått den sendt med billigste fraktmulighet. (brevpost eller hva det er) Blir litt over 90 dagers forbruk, men det bruker å gå bra. Og da skal hele greia havne under grensen for toll og moms og alt det der. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vet du om dette tilbudet, Freddy K. Er det såpass mye bedre at det er verdt prisen? Lurer også på om jeg skal kjøpe omega 3 kapslene du tipset oss om.... Siden sist har jeg invistert i en personlig trener, og han mener bestemt jeg trenger å kjøpe hans produkt som inneholder både Omega 3, 6, 7 og 9. Tror det var fra Proteinfabrikken.... Men jeg har mest lyst til å kjøpe de på X-Life. Tar gjerne i mot innspill fra dere. Er det virkelig nødvendig med alle fettsyrene, eller holder det med gode, gamle omega 3? Her er en liten artikkel som kanskje kan være av interesse, skrevet av vår venn, dr. Brynjulf Barexstein, allmennlege. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Faktisk så hemmer omega 6 og 9 opptaket av omega 3, så hold deg til et rent omega 3 tilskudd. De andre omega-fettsyrene får vi masse av via normalt kosthold. Det Crea-X v2 tilbudet er nytt for meg. Ser de får det inn til fredag. Selv har jeg kun brukt den gamle Crea-X, som er creapure kreatin - og det er jo solid kvalitet. D-pinitol har forskning bak som som insulinhermer, slik de skriver. Det er en samlestudie jeg leste for et år siden ca, som viste at kreatin+d-pinitol gjør at kreatinnivåene kommer raskere opp. Forhåpentligvis betyr dette og at man kan dosere noe lavere, og slippe vannretensjon utenfor muskulaturen - uten å miste effekten man er ute etter. Selv responderer jeg dårlig på kreatin, bare tar det fordi det er dokumentert at det gir signaler til muskelvekst. Tror jeg kjøper denne med d-pinitol neste gang for å se effekten. Det er noe dyrere, men det er jo allikevel et rimelig tilskudd. Med den pakken er det 673,- for et halvt år. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hørt at kreatin gjør at man må pisse mere, men gjør det også sånn at man må bæsje mere? En kamerat som kjøpte kreatin (fra PF) mener at han måtte bajse (og pisse) mye mere etter han begynnte å bruke det... Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hehe det har jeg aldri hørt om, og heller ikke merket selv Husker jeg hadde en kompis som mente det begynte å lukte surt av tissemannen hans når han brukte kreatin. Måtte forklare pent at det var nok ikke derfor Lenke til kommentar
Vale Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 LOL Lukte surt av tissemann.. Tenke seg til! Tror nok han hadde vært borti noe annet enn kreatin, ja... Har lagt inn bestilling på X-life nå. Blir å prøve Crea-X. Det var ikke rare kostnaden så.... Leste du artikkelen til han legen jeg ga deg? Jeg har litt trua på vår venn Brynjulf skjønner du... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hehe det har jeg aldri hørt om, og heller ikke merket selv Husker jeg hadde en kompis som mente det begynte å lukte surt av tissemannen hans når han brukte kreatin. Måtte forklare pent at det var nok ikke derfor Kunne ikke huske å ha hørt om det før, derfor jeg stussa litt... haha, lukte surt av tissemannen Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 LOL Lukte surt av tissemann.. Tenke seg til! Tror nok han hadde vært borti noe annet enn kreatin, ja... Har lagt inn bestilling på X-life nå. Blir å prøve Crea-X. Det var ikke rare kostnaden så.... Leste du artikkelen til han legen jeg ga deg? Jeg har litt trua på vår venn Brynjulf skjønner du... Det var et veldig fint og utfyllende svar på omega-fettsyrer fra Brynjulf Kort fortalt: Bruk omega 3 fra marine kilder, og prioriter tilskudd av det ovenfor planteoljer. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei hvordan var det med kreatin. Var det slik at man skulle ta 20gram i en uke, og etter det skulle det være før trening og etter. Ingenting på morgen? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Kreatin kan du ta 4x5 gram daglig første uka, og deretter 2x3 gram daglig etter det. Når på dagen du tar det spiller ingen rolle, bare ta det hver dag. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Da har jeg prøvd Prozyme en liten stund, og det smaker abselutt sinnsykt digg Anbefales Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Det er godt ja, men satan til pris! Du får jo myoprotein 3kg, som er samme pulveret, til kr. 949,- også inkludert shaker. To stk og du har gratis frakt og. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er godt ja, men satan til pris! Du får jo myoprotein 3kg, som er samme pulveret, til kr. 949,- også inkludert shaker. To stk og du har gratis frakt og. Er en helt annen smak på myoprotein. Liker godt både PZ og Myo, så vil ikke påstå at ett er bedre enn det andre, men dette er jo naturligvis opp til hver enkelt å vurdere. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Prozyme høres ut som noe som burde prøves. Men jeg synes det var forferdelig dyrt. De TN folkene skulle hatt en stekespade i hodet for å sette prisene så høyt. Men får se om det må prøves ut, liker innholdet i det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Renhet koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå