Gå til innhold

Kosttilskudd - de beste kjøpene

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Tilbud på ProZyme, hos TN.no:

5df8c865-f7c2-4b2d-ae77-73600bfaf8d5.jpg

(bildet er direktelink)

Tilbud på "Frenzy Fat Loss" på x-life.no

Kjøp 2 bokser Frenzy Fat Loss, og du får med en ekstra gratis! Skriv " Frenzy Facebook" i kommentarfeltet, og den ekstra boksen blir lagt til ved sending.

Tilbud på betakaroten hos x-life.no også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen her vet hvor jeg kan få tak i rabattkoder til enten EJ-shop eller Proteinbutikken?

Om noen her er abonnenter av TF-magasinet, er det noen som er villige til å dele "Gratis frakt"-rabattkoden? :)

Lenke til kommentar

Er det noen her vet hvor jeg kan få tak i rabattkoder til enten EJ-shop eller Proteinbutikken?

Om noen her er abonnenter av TF-magasinet, er det noen som er villige til å dele "Gratis frakt"-rabattkoden? :)

'Hvilken gratis frakt rabattkode? :dontgetit:

Jeg er medlem, men vet ikke helt hva du snakker om?

Lenke til kommentar

'Hvilken gratis frakt rabattkode? :dontgetit:

Jeg er medlem, men vet ikke helt hva du snakker om?

http://www.ej-shop.no/

Det skal være en annonse for ej-shop i siste utgave av TF-magasinet, og jeg regner med at det står en rabattkode der. Vil være takknemlig om du gidder å dele koden :)

Lenke til kommentar

ej-shop.

Skriv inn koden

TF MAGASINET NR 6

i kommentarfeltet, frakten fjernes i etterkant.

Til 25 juli.

For kjøp over 2k står det.

PF er 25% rabatt vip kort.

Så "gratis frakt" gjelder ikke for alle kjøp? :thumbdown: Ej-shop driver med falsk markedsføring for TF-magasinet. :hrm: Men takk for koden uansett.

Hva mener du med "PF er 25% rabatt vip kort."? Må jeg ha et VIP kort for å få rabatt hos PF?

Lenke til kommentar

Ja, det er en mulighet for å få rabatt hos PF. Om du blir abonnoment hos TF magasinet får du et VIP kort der du får 25 % rabatt hos PF. En annen mulighet er å bestille for over 2k tror jeg. Da får du et 15% rabattkort.

Når er det jeg må bestille over 2k? Er det for å få 15 % rabattkort hos PF eller for å få gratis frakt hos EJ-shop?

Lenke til kommentar

15% rabatt hos PF. Jeg handler ikke hos EJ-shop så der har ikke jeg peiling. Men ut ifra hva war sier så skal jo du få gratis frakt hos EJ-shop for kjøp over 2k også ;)

Ok, men spørsmålet var om jeg MÅ kjøpe for over 2k dersom jeg skal få gratis frakt hos EJ-shop? Eller kan koden brukes selv om jeg kjøper noe for kun 300,-?

War kan du svare på dette :)?

Endret av peas2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...