MST Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Kjøper Tropical jeg.. Veier 67kg, så burde vel få i meg ca. 130g protein hver dag da.. Satse på 50g fra pulveret og resten fra maten Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Er det beire å ta omega-3 i veskeform eller pilleform? Selolje kapslar går eg på for tida menn ser og att der er Essential Omega 3. Noken som har noke meininga om det? Endret 27. mai 2010 av -Fersken- Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tilbud på ProZyme, hos TN.no: (bildet er direktelink) Tilbud på "Frenzy Fat Loss" på x-life.no Kjøp 2 bokser Frenzy Fat Loss, og du får med en ekstra gratis! Skriv " Frenzy Facebook" i kommentarfeltet, og den ekstra boksen blir lagt til ved sending. Tilbud på betakaroten hos x-life.no også. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Nutrisport 90+ Protein - 5Kg - 499 ,- hos Proteinfabrikken nå! Endret 26. mai 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Den laktosebomben ville jeg ikke betalt for. Da er det bedre med erteprotein av trippel kvalitet til samme pris. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Best smak på TN sitt ProZyme 3kg? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har bare smakt sjokolade og jordbær. Begge er gode på hver sin måte. Spørs hva du foretrekker da? Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har berre prøvd Myrevolution sitt Myoprotein med sjokoladesmak og synst egentli det er heilt greit, menn har egentlig lyst å smake jordbæren og kan hende eg berre skal kjøpe dobbel dose når eg først er i gang Lenke til kommentar
peas2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er det noen her vet hvor jeg kan få tak i rabattkoder til enten EJ-shop eller Proteinbutikken? Om noen her er abonnenter av TF-magasinet, er det noen som er villige til å dele "Gratis frakt"-rabattkoden? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er det noen her vet hvor jeg kan få tak i rabattkoder til enten EJ-shop eller Proteinbutikken? Om noen her er abonnenter av TF-magasinet, er det noen som er villige til å dele "Gratis frakt"-rabattkoden? 'Hvilken gratis frakt rabattkode? Jeg er medlem, men vet ikke helt hva du snakker om? Lenke til kommentar
peas2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er det noen her vet hvor jeg kan få tak i rabattkoder til enten EJ-shop eller Proteinbutikken? Om noen her er abonnenter av TF-magasinet, er det noen som er villige til å dele "Gratis frakt"-rabattkoden? 'Hvilken gratis frakt rabattkode? Jeg er medlem, men vet ikke helt hva du snakker om? http://www.ej-shop.no/ Det skal være en annonse for ej-shop i siste utgave av TF-magasinet, og jeg regner med at det står en rabattkode der. Vil være takknemlig om du gidder å dele koden Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) ej-shop. Skriv inn koden TF MAGASINET NR 6 i kommentarfeltet, frakten fjernes i etterkant. Til 25 juli. For kjøp over 2k står det. PF er 25% rabatt vip kort. Endret 6. juni 2010 av War Lenke til kommentar
peas2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ej-shop. Skriv inn koden TF MAGASINET NR 6 i kommentarfeltet, frakten fjernes i etterkant. Til 25 juli. For kjøp over 2k står det. PF er 25% rabatt vip kort. Så "gratis frakt" gjelder ikke for alle kjøp? Ej-shop driver med falsk markedsføring for TF-magasinet. Men takk for koden uansett. Hva mener du med "PF er 25% rabatt vip kort."? Må jeg ha et VIP kort for å få rabatt hos PF? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, det er en mulighet for å få rabatt hos PF. Om du blir abonnoment hos TF magasinet får du et VIP kort der du får 25 % rabatt hos PF. En annen mulighet er å bestille for over 2k tror jeg. Da får du et 15% rabattkort. Lenke til kommentar
peas2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, det er en mulighet for å få rabatt hos PF. Om du blir abonnoment hos TF magasinet får du et VIP kort der du får 25 % rabatt hos PF. En annen mulighet er å bestille for over 2k tror jeg. Da får du et 15% rabattkort. Når er det jeg må bestille over 2k? Er det for å få 15 % rabattkort hos PF eller for å få gratis frakt hos EJ-shop? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 15% rabatt hos PF. Jeg handler ikke hos EJ-shop så der har ikke jeg peiling. Men ut ifra hva war sier så skal jo du få gratis frakt hos EJ-shop for kjøp over 2k også Lenke til kommentar
peas2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) 15% rabatt hos PF. Jeg handler ikke hos EJ-shop så der har ikke jeg peiling. Men ut ifra hva war sier så skal jo du få gratis frakt hos EJ-shop for kjøp over 2k også Ok, men spørsmålet var om jeg MÅ kjøpe for over 2k dersom jeg skal få gratis frakt hos EJ-shop? Eller kan koden brukes selv om jeg kjøper noe for kun 300,-? War kan du svare på dette ? Endret 6. juni 2010 av peas2 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Juks og fanteri fra ej-shop. De fleste sjapper har gratis frakt uansett på så store kjøp. over 2k ja. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har MyR gratis frakt over en viss grense? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 De hadde det, hve som er lagt inn på de nye sidene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå