AndyPanda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke jeg har det. Jeg har nesten ikke noe søtsug, og jeg drikker ikke SÅ mye... Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke jeg har det. Jeg har nesten ikke noe søtsug, og jeg drikker ikke SÅ mye... Det har ingenting med søtsug å gjøre, du kan jo ha arvet det. Er veldig liten sjans for at du har det, men om du fortsetter å gå på do hele tiden, og er kvalm nå og da, vil jeg anbefale deg å gå til legen, selv om sjansen er MINIMAL Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det har ingenting med søtsug å gjøre, du kan jo ha arvet det. Det blir relativt, når man først har fått det og næringen ikke kommer inn i cellene , det er den følesen jeg snakker om. Måle selv anbefaler jeg alle å hjøre uansett på gøy/lære noe nytt. Men da må man kjøpe ACCU-CHEK® Compact Plus som ser slik ut. Så man får 17 sticks med. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det har ingenting med søtsug å gjøre, du kan jo ha arvet det. Det blir relativt, når man først har fått det og næringen ikke kommer inn i cellene , det er den følesen jeg snakker om. Måle selv anbefaler jeg alle å hjøre uansett på gøy/lære noe nytt. Men da må man kjøpe ACCU-CHEK® Compact Plus som ser slik ut. Så man får 17 sticks med. Samme som jeg har :!: Endret 18. januar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke jeg har det. Jeg har nesten ikke noe søtsug, og jeg drikker ikke SÅ mye... Det har ingenting med søtsug å gjøre, du kan jo ha arvet det. Er veldig liten sjans for at du har det, men om du fortsetter å gå på do hele tiden, og er kvalm nå og da, vil jeg anbefale deg å gå til legen, selv om sjansen er MINIMAL Jeg er aldri kvalm, har ikke noe spesielt søtsug og drikker heller ikke så veldig mye! Jeg målte blodsukkeret mitt i naturfagen for ett år siden, og det viste normalt. Som sagt; jeg tror det bare ligger i psyken min Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Bumper denne frem igjen jeg. Tenkte å kjøpe ZMA og proteinpulver. Jeg betaler gjerne ekstra for et proteinpulver som smaker godt og er bra. Er samtidig ute etter å kjøpe en stor mengde, for å få bulk-pris. Noen gode produkter/tilbud jeg burde sjekke ut? MYO sitt protein frister. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 ZMA - 1000 kapsler 399,- (halv pris) Veit ikke om noen andre pakketilbud på protein enn MyR atm. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, så den i førstepost. Utrolig billig. Prozyme 3kg fra TN til 999 kr. Myoprotein 3 kg fra MyR til 949 kr, men har ikke smaker inne? Ser M-Factor var billig, ja. Hvordan er dette i forhold til de to andre? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) M-factor er laget av erteprotein, dvs en annen råvare. Denne råvaren er som en mellomting av myse og kasein, med andre ord ganske bra råvare. Men bakdelen med M-factor er at man får en litt ekkel ettersmak pga råvaren ikke smaker så bra, og det inneholder litt mindre protein% i råvaren. Men selve shaken smaker ganske godt, men man har jo denne ettersmaken. Den er ikke så jævlig, men det blir jo litt forskjell fra vanlig proteinpulver. Jeg anbefaler deg å be om en smaksprøve på M-factor for å sjekke om det er noe for deg. Det er jo ganske billig og bra produkt Edit: man får også kjøpt produkter fra Myrevolution på x-life.no hvis du tenker å bestille ZMA derfra! Endret 13. mars 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Da tror jeg at jeg bestiller en 3 kg med myoprotein og spør om de vil være så snille og legge med en smaksprøve av M-factor.. Takk for hjelpen. Edit: Ahh, sant det. Får se hva jeg gjør da. Endret 13. mars 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Da kjøper jeg på X-life. Slenger på 2 shaker slik at det blir 1500 kr, da får jeg gratis frakt og summen blir ca. den samme. Skriver i kommentarfeltet om de ville være så snille og slenge på en smaksprøve, evt. sender jeg mail til MyR. Takk for hjelpen. Da er det bare å håpe mamma ikke blir så negativ. Lurer på hva det er med foreldre som gjør at de tror proteinpulver er noe shady greier. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, foreldre og kosttilskudd er noe for seg selv! Jeg har da klart å argumentere for at proteinpulver ikke er noe værre enn Toro tomatsuppe, og at maten jeg får ikke inneholder nok proteiner. Så de har på sett og vis akseptert at jeg bruker kosttilskudd. Du kan jo printe ut denne her til moren din da: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56972.0 Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Aldri kjøpt proteinpulver ogsånt før, siden jeg har trent såpass lite, men har kommet fram til at nå som jeg har starter på studio osv. så kan det være lurt at jeg får i meg nok proteiner. Så lurte på om dette pulveret er bra?: http://www.proteinbutikken.no/VarevisningDetalj.aspx?varekode=NS2451&hkat=&kat=33&grp=2 Grei pris iallefall, men veit fint lite om dette egentlig. Endret 16. mars 2010 av MST Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 90+ ja... Les HELE denne tråden og se hva som blir sagt om 90+ fra ej-shop (samme typen som du linka til der) og noter deg spesielt hva War sier. Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hehe, dropper den Noe å anbefale som ikke koster så alt for mye? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 spørs hvordan budsjettet ditt er da. M-Factor er billig og veldig bra! Den har litt ekkel ettersmak, men jeg synes den faktisk smakte mye bedre enn 90+ selv om den har denne ettersmaken:) Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Okai 4KG til den prisen ser bra ut. Smaken er ikke så kjempeviktig, så lenge jeg ikke blir kvalm eller lignende:P Endret 16. mars 2010 av MST Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Selve smaken er ganske god. Eneste er ettersmaken. Men jeg tror du takler den. Jeg hadde heller kjøpt M-factor enn 90+ for M-factor smaker faktisk mye bedre. Jeg synes 90+ smaker sement. Veit noen er uenig med meg i at 90+ smaker dårlig, men er veldig mange som er enige med meg og. Så har du i tillegg all den urenheten du kunne lese om i tråden jeg linka. M-factor er mye reinere, laget av de beste råvarene, og er som en blanding mellom myse og kasein. Edit: ja, kan blandes med vann ja. Var hvertfall det jeg gjorde når jeg smakte den. Endret 16. mars 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
MST Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Okei, var det tropichal delight du smakte? Ser den inneholder mer protein pr. 100g enn sjokolade tingen, og har hørt at de fleste sjokolade shaker smaker dritt.. Og hvor mye slikt skal man egentlig ta om dagen? 40g? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fikk smaksprøver på både sjokolade og tropical. Begge smakte bra. At de fleste sjokoladeshaker smaker dritt er bare bullshit! De fleste som mener det burde vurdere å bytte proteinpulver til noe med litt bedre kvalitet og smak. Det er ikke så veldig mange gram forksjell mellom sjokko og tropical da. Hvor mye man skal ta om dagen er ganske individuelt. En retningslinje er 2-2,2 gram per kilo kroppsvekt om dagen. Så du kan sjekke ut hvor mye proteiner du får gjennom maten, og så fylle på med proteinshake der det trengs. Du kan jo sende en mail til MyRevolution og be om smaksprøve hvis du er i tvil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå