Gå til innhold

Kosttilskudd - de beste kjøpene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker True Protein når jeg trenger proteintilskudd og annet snacks.

Her kan du lage egne mikser av mange forskjellige proteintyper (ris, erter, kjøtt, melk, etc), og såvidt meg bekjent er dette det ypperste i kvalitet man kan oppdrive. Prisen varierer, men det koster rundt 120kr/kg for 50% myse og 50% kasein. Og de lager proteiner sitt selv, i motsetning til 99% av alt annet du finner.

Nå er jeg usikker på hvor mye det koster å få det til Norge, men jeg tror det er litt å spare hvis man bestiller mye, eller i lag med noen andre, og så får man kvalitet man skal se lenge etter.

Lenke til kommentar

Så på noe random protein isolate 4g karb pr 30g osv?

Ikke så veldig rent at det gjør noe.

MyR lager sitt eget pulver, jordbær har vel over 30 smaksjusteringer siden 1 utgave i salg. De bruker også den beste råvaren med tanke på forskjellige aminosyrer/egenskaper.

Lenke til kommentar
Så på noe random protein isolate 4g karb pr 30g osv?

Ikke så veldig rent at det gjør noe.

MyR lager sitt eget pulver, jordbær har vel over 30 smaksjusteringer siden 1 utgave i salg. De bruker også den beste råvaren med tanke på forskjellige aminosyrer/egenskaper.

Jeg sier ikke at MyR er dårlig, men tilbyr de 23 forskjellige proteintyper med 60 forskjellige smaker (selfølgelig noen av de samme smakene i forskjellige innpakning)... til 120 kr per kg? Selfølgelig blir det karbohydrater i risprotein, men ta en titt på melkebaserte protein du, så ser du at det er renere enn både TN og MyR (til halve prisen).

Ser ingen karbohydrater jeg, med unntak av eggproteinet.

post-85655-1263738166_thumb.jpg

Endret av different
Lenke til kommentar

Hvorfor er det kreatinet så utrolig mye billigere per kg enn alle andre typer egentlig?

Bonuns spm: Er det vanlig å pisse veldig mye/ofte etter at man har tatt kreatin og drukket normalt? Føler jeg må gå på do i hytt og pine. Sånn er det ikke hvis jeg ikke tar kreatin en dag. Er det et tegn på at jeg har fulle lagere?

Lenke til kommentar

Var kanskje litt dårlig skrevet, men jeg pisser ikke MER enn jeg drikker.

Det jeg mente er at jeg pisser veldig fort etter jeg har drikki. Dvs drikker jeg 5 dl væske med kreatin i, så må det ut etter 30 min. Det må fortere ut igjen når jeg har fått i meg kreatin. Så hvis jeg drikker regelmessig, så flyr jeg på do i hytt og pine, hvertfall hver 1,5 time.

Var gøy den ene gangen etter trening hvor jeg heiv i meg en proteinshake med kreatin i på ca 5 dl, gikk på do før jeg gikk hjem. Tar ca 30 og gå. Og måtte løpe siste biten hjem for jeg måtte pisse så jæævlig.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Får prøve meg litt frem.

Eller så kan det være syken min. Har hørt at det med å være pissatrengt ligger i hodet. Kanskje jeg tror at man må pisse mer av kreatin og tenker litt for mye på at jeg må pisse, som gjør at det føles værre enn det er. Ikke veit jeg :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Kjøpte 10 kg med proteinpulver med en kompis, av dette dette. For det første smakte det som høy. Det smakte shait.

For det andre merker jeg at jeg må oftere på do en vanlig, noe War faktisk advarte mot tidligere i tråden. Skal gå på det noen dager til og se hva som skjer. Krysser fingrene for at jeg ikke har kjøpt 5 kilo med dritepulver.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Kjøpte 10 kg med proteinpulver med en kompis, av dette dette. For det første smakte det som høy. Det smakte shait.

For det andre merker jeg at jeg må oftere på do en vanlig, noe War faktisk advarte mot tidligere i tråden. Skal gå på det noen dager til og se hva som skjer. Krysser fingrene for at jeg ikke har kjøpt 5 kilo med dritepulver.

Det er et pulver man kjøper kun én gang tror jeg. Smaker sement! Har greid å proppe i meg 4 kg av det der, men den siste kiloen gir jeg gratis til den som vil ha det.

Er en del urenheter i det pulveret, som War har nevnt mange ganger.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...