jambao Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 har en honda mt5 98mod som har virket helt fint som trimmet, men når jeg skal ha orginal delene på så går den bare på tomgang. med en gang jeg er borti gassen dør den. noen som vet hva som kan vere galt? Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Forgasserproblem. Enten feil dyse eller så trenger den justering. Lenke til kommentar
jambao Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 trodde jeg og, men den har funket helt fint med akuratt disse delene før men kan jo alltids prøve å justere litt på forgasseren. takk for svar Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kjører du med samme dyse som du gjorde med trim? hvis ja, så drukner den nok. Hvis du har rett dyse, så kan det være den får for mye/lite luft.. Lenke til kommentar
Kalkveien Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Funker det med choke'n på? i såfall kan den også få for mye luft. Var borti en som hadde lekasje, kan ha blitt utett mellom gasser og sylinder Lenke til kommentar
jambao Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 det er skikkelig rart, kjører med orginal gasser ( og dyser), har sjekket at den ikke lekker luft, og den må ha choke for å starte, men går normalt på tomgang :/ begynner å bli irritert på den nå Lenke til kommentar
tommyher Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) en rask feilsøking på motorer som ikke vil gå enten får de ikke bensin eller så virker ikke tennpluggen, det kan være overledning, coilen, en ledning som er koblet feil, eller ødlagt tennplugg men det passer ikke inn her, men tenkte eg skulle legge ut her likavell prøv og rengjør forgasseren inni, se om det er noe som stenger for luftfilteret og skru sammen igjen med litt gris på boltene, skruene og bevegelige deler, bare ikke tett igjen noe der inni Endret 7. juli 2009 av tommyher Lenke til kommentar
jambao Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 har sikkert feilsøkt den 100 ganger til nå men kan alltids sjekke noen ganger til og prøve litt forskjelligt. takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå