Slurt-is Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg har sett rundtomkring, men finner ikke noen plass. Hverken elkjøp, lefdal, hifiklubben, resonans eller noen av dem har hatt lerret? Hvor må jeg se? Vil ikke ha et standard rullegardinlerret (har fra før), vil ha et fastmontert Har funnet et jeg vil kjøpe på nettet: http://shop.projektor.no/product_info.php?...ducts_id=850125 Hadde tenkt meg det største på 250x147, men er leit å betale frakt. Endret 5. juli 2009 av Slurt-is Lenke til kommentar
Star Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Deal.no har jo en del, og dette kan vel bestilles i en av deres butikker.. Kan jo forøvrig sjekke startit (www.startit.no) i Hillevåg eller Datakjeden ved Kvadrat - mulig de har noe Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg fant ut at Resonans hadde lerretter, så det ble til at jeg kjøpte et 120" lerret der Deal hadde også, men da måtte det fraktes, kunne ikke hente i Sandnes da de bare har kontorene sine der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå