Romis Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei! Reformaterte nettopp til Windows Vista Home Premium 64 bit. Og jeg har nettopp begynt å innstalert drivere, jeg har ikke funnet noen drivere til D-Link DWA-547 trådløs nettverksadapter. Og spørsmålet mitt er om det er støttet av 64 bit OS, og hvis ikke, om det er et annet nettverkskort på markedet som er rundt 400-600 kroner. ( som da er kompatibelt med 64 bit Vista. ) Takker på forhånd på svar. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 ta ned denne ftp://ftp.dlink.co.uk/wireless/dwa-547/dw...b02_xpvista.zip Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Takker for svar, skal teste når jeg kommer hjem. Er du sikker på at det er 64 bit kompatibelt? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er ikke SIKKER på noe, men Version 1.30b03 Utility: v1.30b03 - Support for XP/Vista 32bit/64bit Og den linken er til versjon 1.40b02. Tror det skal fungere finft. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Det funker. Har brukt det i snart et år under Vista 64-bit. Legg merke til at du ikke vil få kjappere hastighet enn 54mbps i Vista. Jeg sleit noe inn i helvete med å finne driver, men kan legge med driver til deg (Se vedlegg) Jeg har da gått over til Windows 7, her trengte jeg ikke driver. Og her får jeg en hastighet på 130mbps Edit: Har også prøvd Version 1.30b03 men synes den jeg har som vedlegg var bedre. Vi anbefale deg å teste både den som jeg legger ved og den som nicoloco linker til (versjon 1.40b02) D_Link_DWA_547_Vista_x64.zip Endret 5. juli 2009 av JFM Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor stor hastighet får jeg hvis jeg bruker Windows XP 32 bit? I forhold til 64 bit Vista. (tenkte på forskjellen, siden du nevnte at man ikke fikk raskere enn 54 mb/s) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor stor hastighet får jeg hvis jeg bruker Windows XP 32 bit? I forhold til 64 bit Vista.(tenkte på forskjellen, siden du nevnte at man ikke fikk raskere enn 54 mb/s) Om routeren din støtter det, opptil 300mbps. Dette er bare hastigheten på ditt lokale nett. Internettet ditt vil ikke bli noe kjappere Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor stor hastighet får jeg hvis jeg bruker Windows XP 32 bit? I forhold til 64 bit Vista.(tenkte på forskjellen, siden du nevnte at man ikke fikk raskere enn 54 mb/s) Om routeren din støtter det, opptil 300mbps. Dette er bare hastigheten på ditt lokale nett. Internettet ditt vil ikke bli noe kjappere Da er det greit. Takker for svar, skal teste driverne når jeg kommer hjem. Tåkk og lov for USB minnepenner. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Fullstendig klar over at dette blir dobbelpost, men jeg ville bare si at det funket 100%. Da var vi tilbake på den vanlige pc'en, og rett i godstolen. Supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå