SuperSkunk Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg bumper litt. Ingen som vet hva dette dyret er? Har sett etter det mange nettsider og sånt, men finner han ikke noe sted. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg hadde nok latt denne passere som "stort, ekkelt insekt jeg satser på at jeg ikke blir plaget av i framtiden". Nei, det er useriøst.. sorry Men har du prøvd noen av disse? Entomologisk forening Spør en biolog! insekter.info EDIT; Ser at biologene allerede er spurt Endret 14. juli 2009 av jonlem Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det ikke en hestebrems? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er det ikke en hestebrems? det håper vi du eller noen andre kan svare oss på.. jeg (og de fleste andre som har vært innom?) aner ikke Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Det er rart at ingen vet hva det her er for noe.. Lenke til kommentar
d0ds0t Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det ligner på noe som kalles for "tredreper". De kan bli ganske store. og er vanligvis dekket av en tynn støvaktig "pels". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå