VD Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei Hvordan kan jeg få til noe alla dette: select * from bøker order by kategori order by forfatter. Dere ser hva jeg vil? sortere først på kategori så på forfatter. Denne setningen fungerer ikke noen som kan gi meg den riktige syntaksen? Lenke til kommentar
VD Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Fikk det til. select * from boker order by kategori, forfatter; Det gjorde susen =) Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er morsomt hvordan man ofte finner svaret rett etter man har gitt opp, og spurt andre. (been there, done that? jeg? neeeeida) Lenke til kommentar
VD Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Hehe ja det er helt ekstremt. Hjelper alltid å spørre om man lurer på noe, da finner man som regel ut av det selv rett etterpå =) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Du var ihvertfall lur nok til å skrive løsningen, istedetfor å slette innholdet av første post som noen gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå