Slagenherdet Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg kunne ønske diskusjon.no hadde et eget underfora for 19-årige shitkids som vet hvordan verden "egentlig" fungerer og hva jødene _egentlig_ vil. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg kunne ønske diskusjon.no hadde et eget underfora for 19-årige shitkids som vet hvordan verden "egentlig" fungerer og hva jødene _egentlig_ vil. støttes Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva er det du sikter til? At Norge for øyeblikket er et noenlunde godt land å leve i, er jeg enig i, men det betyr ikke at ting ikke kan bli bedre. Jeg sikter til grunnen du oppgir for krig at vi innbiller oss at vi har en fiende.... Det er vel den eneste grunnen du finner vel siden du selv har alt. Det jeg vil frem til at folk kriger for mat, jord, tilgang til rent vann, etc altså grunner som er vanskelige å tenke seg til for noen. Tror faktisk INGEN kriger er startet fordi noen TROR naboen er en fiende.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå