Ohny Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har delt opp i to partisjoner (C: og D:), i C: har den 2GB og installert XP, mens D: er helt tomt. Nå vil jeg at D: skal være primær partisjon, slik at jeg kan lagre mine ting i D: og ikke i C: da det er ikke noe mer plass igjen, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du kan lett flytte Mine dokumenter iallefall. Hvis du høyreklikker på Mine dokumenter > Endre plassering (eller noe slikt) så kan du endre den plasseringen. Programfiler er litt vanskeligere og inkluderer litt roting i registeret, så det er noe du må være forsiktig med. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 æsj, da må jeg formatere pcen på nytt, men kun 1 partisjon denne gangen. Fordi maskinen sier jeg må slette lagringsplass hele tiden når jeg sitter på nett Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 æsj, da må jeg formatere pcen på nytt, men kun 1 partisjon denne gangen. Fordi maskinen sier jeg må slette lagringsplass hele tiden når jeg sitter på nett Nope, gå til denne linken og følg framgangs måten nevnt der. http://www.tech-recipes.com/rx/242/xp-chan...tion-directory/ Enkel måte å fikse problemet ditt på. Lykke til. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Du kan utvide C.(2GB er alt for lite)med forskjellige program,de beste koster selvfølgelig noen kroner,og det er veldig enkelt å flytte "Mine dokumenter" til D partisjon.Høreklikk Mine dokumenter/Egenskaper/trykk i ruten Mål,så skriften ikke er blå lenger,pil tast til venstre,forandre stasjonsbokstav C til D,Bruk/OK,velg ja til det som blir foreslått!Nu vil alt du lagrer i Mine dokumenter,Mine bilder og Min musikk,bli lagret på D partisjon EASUS Partition Manager Guide: Partisjonering Endret 5. juli 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Dealen er at jeg den ene partisjonen skal jeg kun ha xp og drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå