Gå til innhold

Acer Aspire 5738ZG til nedlasting, lette spill og foto.. er dette pcen for meg med ikke så stort budsjett?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal kjøpe meg ny bærbar pc og trenger bare en rimelig god en for skal bare bruke den til surfing, se filmer via pc`n til tv, lagring av bilder og litt spilling som sims, theme park og Fotball manager!

Har sett på denne:

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...38zg-lxpat0x105

den over er oppgradert version av denne som jeg åsså har sett på:

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...20gb-lxaz70x181

Noen merkbare forskjeller der bortsett fra større lagringskapasitet? tenker da mest på skjermkorta? GeForce G 105M 512MB, har aldrig hørt om det skjermkortet og skal det være bedre enn nvidia geforce 9400 som er på den andre?

Og hvordan er det å kjøpe pc i sverige? vil det by på noen problemer?

Siste spørsmål folkens;) går det å laste ned hd filmer og spille de via pc til hd tv med denne pcen?

Takker For svar!!

Endret av borninsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De skjermkortene er omtrent like dårlig,som du kan se i Laptop Video Graphics Cards - Benchmark List,102 og 105 plass.

Jeg anbefalte HP Pavilion dv5-1220 15.4" i den forige tråden jeg svarte i,og gjør det samme her :)

Skjermkort på 71 plass,er bra i denne prisklassen+en Athlon X2 QL-64 / 2.1 GHz

Ja det er greit nok, men med tanke på hva jeg skal bruke den til så trenger jeg jo ikke noe bedre skjermkort?

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...20gb-lxaz70x181

tenkte å kjøpe denne jeg? 5000kr og har alt jeg trenger til surfing, foto, filmtitting(hd filmer via datan til hd tv), nedlasting + enkle spill som sims, footbal manager og rollercoaster tycoon etc? skal ikke være noen spill pc kun media underholdnings pc!

Lenke til kommentar

Så du vil handle på Elprice,og en Acer :)

Ikke dårlig den,et bedre skjermkort enn HP'en har,men prosessoren litt dårligere.Intel Pentium Dual Core Processor T4200(2.0GHz / 1MB L2 cache / 800MHz),hadde det vært en Core2Duo 2.0GHz,så hadde den nok vært bedre enn HP's Athlon X2 QL-64 / 2.1 GHz

Den er sikkert helt grei til ditt bruk !

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...