Darth Invidia Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg drømte om henne i natt. Det var ikke en av de vanlige fantasiene, hvor alt er fantastisk, men som et glimt inn i en paralell virkelighet. Borte var fantasi tankene med ekstravagante steder, bare en helt vanlig dag, med to tidligere venner. Den vennskapelige følelsen, de vennlige vitsene, Alt det jeg kjente fra virkeligheten. Men noe var annerledes denne gangen, jeg fortalte om mine følelser. Hun hørte på meg, hun delte følelsen. Alt føltes så ekte, og jeg sverger jeg skalv da jeg kysset henne. Nå er jeg våken, og mine tanker går tilbake til den følelsen, det øyeblikket. Men jeg sitter også igjenn med andre følelser.. Hva ville hun sagt viss jeg delte følelsene for så lenge siden? ville drømmen blitt virkelighet? Noen ting er vel bedre usagt, for hvem vet hva hun ville sagt? hva ville MIN kjæreste sagt? Eller HENNES kjæreste, hva ville HUN sagt? ------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt forsøk på et dikt.. jeg vet ikke om det er noen retningslinjer jeg ikke har fulgt, jeg bare skrev det som kom til hodet mitt Endret 5. juli 2009 av Darth Invidia Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du mener kanskje uoppnåelig fantasi? Ellers et helt fint og greit dikt det der, uten at jeg leser for mange dikt til det vanlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå