DannyVice Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei, Nå har det tordnet og lynet en del i det siste og jeg har derfor dratt ut strømledningen til den bærbare datamaskinen. Men kan jeg fortsatt bruke den så lenge jeg bare bruker batteriet og ikke strøm? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Med mindre lynet finner ut at veien ned i bakken med minst motstand, er gjennom taket og ned i laptopen din, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Endret 6. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Ok, takker begge to Lenke til kommentar
JonH Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Pleier selv å gå over til batteri og stort sett bare gjøre meg ferdig med det jeg holdt på med. Neste spørsmål blir vel om det er noen risiko å være på nett? Da er det jo en forbindelse til modemet og videre ut av huset. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Det er forsåvidt godt spørsmål, for jeg tar egentlig ikke ut kontakten til modemet. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Husk å plugg ut lankabel å skift til trådløst nett Like lett å få overspenninger via internett kabler (Gjelder ikke fiber =D =D glass ftw) som via strøm nettet. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Husk å plugg ut lankabel å skift til trådløst nett Like lett å få overspenninger via internett kabler (Gjelder ikke fiber =D =D glass ftw) som via strøm nettet. Ja, men kan man egentlig ha en ruter påkoblet under torden? Den bruker tross alt strøm. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, men kan man egentlig ha en ruter påkoblet under torden? Den bruker tross alt strøm. Tja, kanskje nabo'n har et åpent trådløst nett og ikke så nøye på å ta ut kontaktene Det er billigere - men likevel kjipt - om routeren tar kvelden enn at pc'en skal ryke. Det er også mulig å ta en pause for å gjøre noe annet mens uværet herjer... Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, men kan man egentlig ha en ruter påkoblet under torden? Den bruker tross alt strøm. Tja, kanskje nabo'n har et åpent trådløst nett og ikke så nøye på å ta ut kontaktene Det er billigere - men likevel kjipt - om routeren tar kvelden enn at pc'en skal ryke. Det er også mulig å ta en pause for å gjøre noe annet mens uværet herjer... Haha, god ide. Men det er vel en god ide å drive med noe annet mens uværet pågar. Men noengang må man bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå