Pop-fiske Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei! Skal oppgradere min nye nokia 5800. Men lurer på ein ting, når eg oppdaterar software og nye program som f.eks kalkulator med håndskrift. Vil Æ.Å.Ø forsvinne frå qwerty-tastaturet da?? Og kva er den nyaste oppdateringa til 5800? Endret 5. juli 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Hei! Skal oppgradere min nye nokia 5800. Men lurer på ein ting, når eg oppdaterar software og nye program som f.eks kalkulator med håndskrift. Vil Æ.Å.Ø forsvinne frå qwerty-tastaturet da?? Og kva er den nyaste oppdateringa til 5800? Ingen? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Alle er vel ute Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 punkt 1: det er sjeldent lurt å bumpe trådene sine såpass mange ganger etter så kort tid. punkt 2: det finnes en tråd som omhandler denne telefonen. tråden har over 4100 svar og finner du her. videre finnes denne og denne tråden om samme telefon. punkt 3: jeg viser til punkt 1 og 2 og stenger denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg