firberblad Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei, Kjøpte en 32 tommer Panasonic LCD i fjor. En helt ok TV som bare brukes til spilling og film. Men har jeg har hele tiden irritert meg over lyslekkasje i nedre høyre del av bildet. Dette sees veldig godt når det er scener av mørkere art. Trenger faktisk ikke være helt mørkt i rommet heller. Noen som vet om dette er grunn til reklamasjon, eller er det en sånn "that's just the way it is" greie? Endret 5. juli 2009 av firberblad Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Kjør på med reklamasjon. Forklar problemet godt til butikken og se hva de sier. Stritter de i mot ville jeg ha droppet saken med mindre det er en dyr TV, er det en TV til 3000 er dette en mer forutsigbar ting enn på en TV til 10 000. Endret 5. juli 2009 av Barry White Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Kjør på med reklamasjon. Forklar problemet godt til butikken og se hva de sier. Stritter de i mot ville jeg ha droppet saken med mindre det er en dyr TV, er det en TV til 3000 er dette en mer forutsigbar ting enn på en TV til 10 000. Da jeg kjøpte den i fjor var prisen på den lokale expert butikken ca 9995,-. På nettet lå den vel til ca 6000-6500,- om jeg ikke husker helt feil. Skal prøve å reklamere, har ivhertfall ingenting å tape på det. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvilke kabler bruker du? Og er lyslekasjen der når du ikke har noen kabler i? Billige scart-kabler kan i noen tilfeller gi samme symptomer som lyslekasje. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hvilke kabler bruker du? Og er lyslekasjen der når du ikke har noen kabler i? Billige scart-kabler kan i noen tilfeller gi samme symptomer som lyslekasje. Bruker HDMI (kosta ca 700,-) på PS3 og komponent på 360. Samme bildet på begge de to. Har og prøvd å endre på de forskjellige billedmodusene på TV'en, men med samme resultat. Snakka med verksted å de skal ta den inn for en titt. Syns TV'en i tillegg avgir en del lydstøy (brumming), men den varierer med de forskjellige billedmodusene. Sikkert noe strøm greier, men da får de jo sett på det samtidig. Oppdaterer posten når jeg har fått svar fra verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå