OlafG Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei, Skulle til å kjøpe noe HDMI og CAT6 fra monoprice.com men frakten blir jo høyere enn varens verdi, er det noen som vet om noen billigere måte å få varer tilsendt derfra? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Anbefaler å handle fra Dealextreme istedefor, f.eks: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24546 Der er frakt inkludert i prisen... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Problemet er at Dealextreme ikke har det jeg skal ha, det de i grunnen har der, er dritt, men veldig artig å handle småting der. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vel, hva er så spess med HDMI & Cat6 kablene du skal ha fra Monoprice da? Skal nesten vedde på at kablene kommer fra samme fabrikken begge steder. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Finnes ikke CAT6 på DX, bla... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nå kan jo jeg komme å kverulere i at Biltema og Clas ohlson selger utmerkede HDMI-kabler som fungerer like bra, men det er vel ikke noe plaster på såret? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Samme hvor de kommer fra, egentlig, fordelen er at det så veldig billig ut for både CAT6 og HDMI på monoprice(pluss et mini display port til HDMI-adpeter til MBP-en min) men frakta veide jo opp ganske kraftig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå