Bearar Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 om dere syns thatsnotsexy er ekkel har dere tydeligvis ikke vært lenge på internett Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ser ikke helt hvorfor trådstarter skulle være et troll i denne sammenheng, men innlegg som kun inneholder ordet "troll" er vel ikke så mye skryte av det heller... Jeg unner deg ikke synet, men vet ikke helt hvordan noen her kan hjelpe deg. Pix or it didn't happen! Please no! Endret 6. juli 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå ble jeg lei meg. Bare litt. Du skal få min tilgivelse, for jeg er så snill. Nei, jeg vet selvsagt ikke om det er et snev av sannhet i historien din, men det virket litt suspekt. Om det er sant, vet du noe om hvorfor mormoren din blottet seg for deg? Pleier hun å sprade rundt i Evas drakt? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Tror du jeg tar bilde av det :O? Endret 6. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Når du alt skal lage en slik tråd, hold deg ihvertfall saklig. Ikke oppfør deg som en 12-åring som ikke tåler en spøk/kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå