♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hjelp! jeg satt ved datan og ante fred og ingen fare så plutselig ser jeg mormor stå ved döra ved siden av meg helt naken! puppene hang ned till De Vaginale delene (NEsten) og hår oppetter magan! Hjelp vad skall jeg gjöre ? :'( Nå er allt gott vondt, det ödelagte min kveld.. Endret 6. juli 2009 av KK-f Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, stakkars deg. Er nok ikke så mye du kan gjøre. Drikke deg fra vettet, hoppe ut vindet, finne en film på nettet som inneholder rosa enhjørninger og blå blomster eller noe annet beroligende. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eller bare prøve å glemme det. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg pröver allt :'( detter er verre en allt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kjenner den følelsen. Men som jeg sa, prøv deg på noe beroligende, hør på rolig musikk, se på Charlie the Unicorn, tenk på rosa elefanter osv. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Seriøst. Dropp hvordan du mener et eldre menneske ser ut. Det har vi aller fleste sett. Det som kansje er viktigere er alderen din og om det faktiskt sjedde noe mer en et kort glimt av "besta". Dette kan ha vært et uhell, men da burde du klart ha sett det på reaksjonen hennes.... Hvis du mener dette ikke var et uhell og du ikke takler å sette henne på plass (det kan være svært vanskelig å si klart i fra om slikt og det er heller ikke barn/ungdoms ansvar å sette slike grenser), bør du vurdere å henvende deg til en voksen person som du stoler på. Dette har jeg ikke spessielt greier på, så du bør kansje også vente på andre svar og event kontakte offentlige støtteapparat. En annen ting er at det er ofte blir slik at dagens samfunns reaksjoner kan til en slik og lignende saker bare forverrer fornermedes mulighet til å "riste det av seg og gå videre i sitt liv". Sjekk gjerne med andre hva som er lurt å gjøre for din egen velferds skyld og ikke hva rettsapparatene vil si i en slik sak. Som sagt: Er veldig usikker på hva jeg skal råde deg til. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Google thatisnotsexy og finner du det rette blir bestemoren din bare barnemat. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Så du så rett hjem altså? Nabo kjerringa sitter alltid naken og soler seg, og hun er over 80 år..Fælt syn Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Så du så rett hjem altså?Nabo kjerringa sitter alltid naken og soler seg, og hun er over 80 år..Fælt syn Jeg veit ossen du føler det :'( Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Men vet ikke mormora di at du så hun? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Henne stirra meg rett inn i öya Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Henne stirra meg rett inn i öya Hvordan vet du det, når du var fullt opptatt med å stirre ihjel andre ting? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Gawd can someone help this guy? Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Gawd can someone help this guy? Antar du mener meg, men jeg har ingen problemer - føler ikke behovet for å tyvtitte på bestemora mi nemlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ett par innleg er fjernet og tråden flyttet til et mer egnet sted. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha. Så utrolig bra. Tipper du dro en handjager etterpå? Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha. Så utrolig bra. Tipper du dro en handjager etterpå? Hvis du tenner på thatsnotsexy (ikke link til siden!!!!) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hvis du tenner på thatsnotsexy (ikke link til siden!!!!) WAAAAAAAAAAAH seriøst det er ikke ofte jeg klikker meg fort ut av noe på Internett lengre men gud ass og jeg som trodde jeg hadde vent meg til å se alt.....fy faen Edit: ok ok jeg tror jeg kan takle det nå Endret 5. juli 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå