perottol Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg kan instillingene nesten utenat for å unngå overeksponering osv. vs Men hvordan stiller man inn på ting som: ... hvor mye lys det skal være, ... Du kan dette utenatt (innebygd lysmåler i øynene?), men lurer likevel på hvordan du skal stille inn hvor mye lys det skal være? Jeg skjønner ikke hva du spør etter her jeg. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Den eneste måten du kan på kameraet justere hvor mye lys det skal være, må være å justere blitsen. Hvis det finnes kamera som klarer å justere lyset på noen annen måte, vennligst opplys meg... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Selv bruker jeg nå mest AE og velger blender. Da kan jeg velge blender og avstand på forhånd - uansett om kamera er slått av, og være klar til å knipse. Desverre har det en oppstartid på ca 1 sek, men jeg slipper å vente på at kamera skal fokusere. Høres temmelig likt måten jeg bruker E-P1 på... Det finnes flere tonn med E-P1-kompatible manuellfokus-objektiver med blenderring der ute. Sorry for borderline OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå