Multi-Task Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Har en macbook fra slutten av 2007, nesten ubrukt, ny pris 10.500. Bruken er som sagt liten. Maksimalt må den ha gått 30-40 timer. 2.16 GHz Intel Core 2 Duo 1 GB minne 120 GB harddisk iWork '08 er installert Trådløs Apple mighty mouse medfølger, samt en Crumpler laptop pouch Maskinen er som sagt MEGET pent og lite brukt. Den bærer ikke preg av sin alder verken fysisk eller funksjonsmessig. Har original eske til det meste, og kvitteringer på alt unntatt musen som ble gitt i gave. Har dere noen formeninger om hva jeg vil kunne selge denne for? Endret 4. juli 2009 av Multi-Task Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 7000,- kan du nesten se bort ifra, hvis du ikke har en fetter på landet som du kan lure. Jeg mener du kan få rundt 5000 kroner for den. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Tusen takk for hjelpen, da prøver jeg den gylne middelvei; 6000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå