Svein_Jarle Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Da har jeg og begynt på CoJ, og jeg må si jeg liker starten. Eneste er at det er litt "rotete", og vanskelig å få øye på fiendene. Men det går seg vel til... Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 er det bare jeg som syns spillet var latterlig kort??? føler meg skikkelig snytt nå.... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gjør ikke noe at det er kort så lenge det er bra og intenst. Spill multiplayer. Er 2/3 av morroa. Fikk gullvåpen i dag Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvordan er multiplayer-en egentlig? Mange som hacker? Er det aktivt? Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvordan er multiplayer-en egentlig? Mange som hacker? Er det aktivt? har ikke spilt det mye, men det virker helt greit. relativt aktivt vil jeg si, ikke som CoD4 men helt ålreit. Jeg kommer til å bruke en del timer på multiplayeren her... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det forsatt aktivitet online? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har bestilt det, og gleder meg til det kommer i posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå