Gunfreak Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 La merker til en annen søt feil. Brødrene snakker om slaget ved 1st Bull Run, men som sørstats soldater ville de referet til slaget som 1st manassas Her er foresten noen av de virklige navnene på våpene Classic pistol = Colt single action army model 1873 Ranger = patron konvertert Colt Army 1860 QuicShooter = Schofield Model 3 Hybrid Gun= LeMat Vulcanic pistl= vulcanic repeating pistol Shotgun= random generisk hagle, vile antagligvis bli kallt scattergun på den tiden Classic Rifle= Winchester Model 1894 Heavy Rifle= har faktisk ikke brukt det i spillet men tror det er en Sharps Rifle Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tror jeg vet hvorfor jeg liker action delen så mye. Det er ekstremt filmatisk, når jeg skyter med to revolvere ser jeg for meg Val Kilmer fra Tombstone, når jeg skyter med gatling ser jeg for meg last samurai osv. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Elsker multiplayerdelen til spillet Herlig action. Wild West Legends på Nogales og Manhunt på Magnifficent er det morsomste, spesielt når laget ditt samarbeider. Tjente 33000$ på en runde med Manhunt i sta Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Så langt syns jeg MP er veldig rotete, har bare spillt posse, men det at man altid begynner på random steder gjør det hele veldig rotete og umulig å lage en sikkelig front mot fienden, de kommer fra alle steder. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er fordi det er et action-spill og ikke takktisk. Wild West Legends og Manhunt er det morsomste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det har ikke noe med taktisk eller ikke, det har med ryddighet å gjøre, det er utrolig masete å spawne for å bli skutt 10 sekunder etterpå i ryggen, før du for tid til å se deg om Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg syntes nå det er litt av sjarmen med spillet jeg men. På Wild West Legends er det jo ikke sånn Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jepp jeg fant ut det, og ble med en gang bedre(fremdeles n00b som fy men det var i hvertfall gøy Driver å sparer opp til Officer, double ranger blir gøy Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg anbefaler deg å kjøpe Hombre, Gunsmith, Veteran , Duellist , Spy.....og resten i ca. den rekkefølgen. Bruker nesten ikke ranger da det er bedre folk med to håndvåpen og han er jævla treg. Ingen slår Hombre i nærkamp, og Gunsmith kan brukes både i nærkamp og på lengre distanser. Duellist har den beste pistolen (Volcano) og samtidig som han er rask er det en dødelig kominasjon. Den dårligste klassen må kanskje være Scout av de man må unlcoke. Klarer ikke å spille som det. Vil du tjene mye penger fort gjelder det å spille Wild West Legends eller Manhunt på baner som Magnifficent, Frisco og Nogales. Endret 25. juli 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg går altid i mot strømmen, jeg tar treig men kraftig over rask og svak(som gunfigher) Som det er nå løper jeg rundt som miner og bruke en enkelt ranger, kan fint snipe med den og feller folk på 1 skudd 50% av tiden Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hvis du liker det burde du unlocke Duellist. Men du burde absolutt unlocke Hombre og prøve å snike deg bak folk og gå i nærkamp. Havner alltid som top 3 når jeg spiller med Hombre. Kan hende at Trapper kan passe til deg. Har ranger, hagle, og veldig mye liv. Du spiller på pc Gunfreak? Endret 25. juli 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jupp pc. Jeg nekter å Spille som duelists, jeg driter i hvor bra det, jeg nekter å bruke Volcanic Gun (Pistol) Det er et stygt og tullete våpen som i virkligheten var ubruklig og var ikke kraftig i det hele tatt. faktisk vil jeg tro alle våpen(minus pepperbox og derringer) var kraftigere i virkligheten. Ja trapper skal jeg prøve på liker skikkelige hagler Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hvilket våpen er Derringer? Og har ikke Peppergun noe løp, og hva er knivbladet på den til? Endret 25. juli 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Derringer er den bittelille 2 løps pistolen. Pepperbox våpen hadde fra 4-10 løp med en kule i vært løp, antall løp var antall skudd man hadde, det som ser ut som en tønne på den er egentlig løpene, i stede for en tønne som roterte for å bringe en kule til løpet, hadde pepperbox et løp for hver kule Du kan lese mer om dem her http://en.wikipedia.org/wiki/Pepperbox Det at den har en kniv er nok en feil, det er egentlig derringeren. I virkligheten hadde man de 2 skuddene på derringers, våpenet var ekstemt!! unøyaktig og brurde helst brukens innen for 30cm av dem du skyter på, det var vanlig å skyte begge skudden for å så dytte kniven inn i motstanderen ofte var det kniven som drepte og ikke kulene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fikk Unlocka Trapper, og det var saker det, plutteslig kan jeg vinne dueler og jeg dreper faktisk folk når jeg prøver å gjøre det. Men savner fremdeles et litt klassisk turn based gameplay, hadde vært gøy om man kunne ha bare ett liv under runden og hvert lag starter på hver sin side av kartet også må man drepe fienden. Litt CS bare i westen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hadde vært gøy med litt takktikk i spillet. Fått med noen venner og samarbeidet. Det er litt rart at man ikke har noen kniv man kan bruke heller. Hadde Derringer'en 9 skudd i virkeligheten? Haddw vært morsommere om spillet var litt mer historisk korrekt når det gjelder våpnene og at det kanskje var flere typer, hvert fall av riflene og haglene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nei, pepper box kunne ha opp til 9 løp og derfor 9 skudd. Derringers hadde vanligvis 2, men kunne ha alt fra 1-4 løp. Ja litt mer variasjon hadde vært fint, en 8 guage hagle ville vært rå tøft, Ta å skjekk Filmen appaloosa der har Viggo Mortensen en 8 gauge hagle. Den er fake, da det ikke er lovlig med de i usa så de måtte bygge fake løp til å ha over vanlige 12 gauge Det våpenet er tydelig større enn det meste annet du finner og er et monset våpen. Ville vært drit kult om det var den beste hagla du fikk i spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hey, fikk 615 bounty på et 10 minutter(eller var det 12) manhunt spill. Veldig dårlig nett på mange av spillene, techland skulle ha lagt ut noen dedikerte servere Halvparten av tiden sliter jeg med lag, som ofte får meg drept, andre delen faller serverne ut Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 På PS3 er det enten slik at man spiller, står stille, eller detter ut av gamet. Det lagger aldri som på pc. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, jeg stopper noen ganger også kommer det en sånn blå ball med kryss over. Men jeg har merka at det er dårlig ping på mange servere da de bare er satt opp av spillere, ingen dedikerte servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå