Gå til innhold

Call of Juarez 2 - dine meninger?


Anbefalte innlegg

La merker til en annen søt feil.

 

Brødrene snakker om slaget ved 1st Bull Run, men som sørstats soldater ville de referet til slaget som 1st manassas

 

Her er foresten noen av de virklige navnene på våpene

 

Classic pistol = Colt single action army model 1873

Ranger = patron konvertert Colt Army 1860

QuicShooter = Schofield Model 3

Hybrid Gun= LeMat

Vulcanic pistl= vulcanic repeating pistol

Shotgun= random generisk hagle, vile antagligvis bli kallt scattergun på den tiden

Classic Rifle= Winchester Model 1894

Heavy Rifle= har faktisk ikke brukt det i spillet men tror det er en Sharps Rifle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å kjøpe Hombre, Gunsmith, Veteran , Duellist , Spy.....og resten i ca. den rekkefølgen. Bruker nesten ikke ranger da det er bedre folk med to håndvåpen og han er jævla treg.

Ingen slår Hombre i nærkamp, og Gunsmith kan brukes både i nærkamp og på lengre distanser. Duellist har den beste pistolen (Volcano) og samtidig som han er rask er det en dødelig kominasjon. Den dårligste klassen må kanskje være Scout av de man må unlcoke. Klarer ikke å spille som det.

 

Vil du tjene mye penger fort gjelder det å spille Wild West Legends eller Manhunt på baner som Magnifficent, Frisco og Nogales.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Hvis du liker det burde du unlocke Duellist. Men du burde absolutt unlocke Hombre og prøve å snike deg bak folk og gå i nærkamp. Havner alltid som top 3 når jeg spiller med Hombre. Kan hende at Trapper kan passe til deg. Har ranger, hagle, og veldig mye liv.

 

Du spiller på pc Gunfreak?

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Jupp pc.

 

Jeg nekter å Spille som duelists, jeg driter i hvor bra det, jeg nekter å bruke Volcanic Gun (Pistol)

 

Det er et stygt og tullete våpen som i virkligheten var ubruklig og var ikke kraftig i det hele tatt. faktisk vil jeg tro alle våpen(minus pepperbox og derringer) var kraftigere i virkligheten.

 

Ja trapper skal jeg prøve på liker skikkelige hagler

Lenke til kommentar

Derringer er den bittelille 2 løps pistolen.

 

Pepperbox våpen hadde fra 4-10 løp med en kule i vært løp, antall løp var antall skudd man hadde, det som ser ut som en tønne på den er egentlig løpene, i stede for en tønne som roterte for å bringe en kule til løpet, hadde pepperbox et løp for hver kule

 

Du kan lese mer om dem her

http://en.wikipedia.org/wiki/Pepperbox

 

Det at den har en kniv er nok en feil, det er egentlig derringeren.

 

I virkligheten hadde man de 2 skuddene på derringers, våpenet var ekstemt!! unøyaktig og brurde helst brukens innen for 30cm av dem du skyter på, det var vanlig å skyte begge skudden for å så dytte kniven inn i motstanderen ofte var det kniven som drepte og ikke kulene

Lenke til kommentar

Fikk Unlocka Trapper, og det var saker det, plutteslig kan jeg vinne dueler og jeg dreper faktisk folk når jeg prøver å gjøre det.

 

Men savner fremdeles et litt klassisk turn based gameplay, hadde vært gøy om man kunne ha bare ett liv under runden og hvert lag starter på hver sin side av kartet også må man drepe fienden.

Litt CS bare i westen

Lenke til kommentar

Hadde vært gøy med litt takktikk i spillet. Fått med noen venner og samarbeidet. Det er litt rart at man ikke har noen kniv man kan bruke heller. Hadde Derringer'en 9 skudd i virkeligheten? Haddw vært morsommere om spillet var litt mer historisk korrekt når det gjelder våpnene og at det kanskje var flere typer, hvert fall av riflene og haglene.

Lenke til kommentar

Nei, pepper box kunne ha opp til 9 løp og derfor 9 skudd.

 

 

Derringers hadde vanligvis 2, men kunne ha alt fra 1-4 løp.

 

Ja litt mer variasjon hadde vært fint, en 8 guage hagle ville vært rå tøft,

Ta å skjekk Filmen appaloosa der har Viggo Mortensen en 8 gauge hagle.

Den er fake, da det ikke er lovlig med de i usa så de måtte bygge fake løp til å ha over vanlige 12 gauge

Det våpenet er tydelig større enn det meste annet du finner og er et monset våpen.

Ville vært drit kult om det var den beste hagla du fikk i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...