Bob Dick Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 En rød piquet, en shorts, og ei t-skjorte er det siste jeg kjøpte. Skal vel snart til Oslo en tur, det skal bli bra... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Pris på dem? Regner med det var salg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Betalte vel i underkant av 700,- EDIT: Hvorfor er denne tråden nå i OT delen av forumet? Endret 8. juli 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
lilko Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Melk og brød kjøpte jeg idag. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En liter sjokolademelk og grandis som frokost. Nam. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Betalte vel i underkant av 700,- EDIT: Hvorfor er denne tråden nå i OT delen av forumet? For da kan jeg svare i denne tråden siden den ikke blir pestet av motetards. Idag kjøpte jeg en Time sjokolademelk og en Go' morgen yoghurt. Endret 8. juli 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Betalte vel i underkant av 700,- EDIT: Hvorfor er denne tråden nå i OT delen av forumet? For da kan jeg svare i denne tråden siden den ikke blir pestet av motetards. Det var nærmest et håpløst forsøk på å være morsom. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde du visst hvor mye jeg hater noen av snobbene her, så hadde det vært et selvfølge at jeg ikke var morsom. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Headset av typen billig på Clas Ohlson. Oscillerende bordvifte til rundt 100-lappen, også på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hadde du visst hvor mye jeg hater noen av snobbene her, så hadde det vært et selvfølge at jeg ikke var morsom. Why? Endret 8. juli 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En digg pizza fra Peppes, massevis av øl . some peanuts , noe pålegg å brød .Siste Monkey Island fra Steam Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 2stk. Livestrong-armbånd til Solli Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hadde du visst hvor mye jeg hater noen av snobbene her, så hadde det vært et selvfølge at jeg ikke var morsom. :!: Hvorfor i alle dager hater du noen fordi de prioriterer forskjellig fra deg? Har noen ledd av deg? :/ Endret 8. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Oki. Hva jeg kjøpe, yupp, det var en etterlengtet oppgradering av grafikken. ! stk Sapphire Radeon HD 4870 X2 Overblikk Grafikkprosessor: ATI Radeon HD 4870 X2 Kjernefrekvens: 750 MHz Minnemengde: 2048 MB Minnebåndbredde: 256-bit Minnefrekvens (effektiv): 3600 MHz Vifte: Grensesnitt: PCI Express 2.0 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hadde du visst hvor mye jeg hater noen av snobbene her, så hadde det vært et selvfølge at jeg ikke var morsom. Why? Du liker ikke at vi ser bedre ut enn deg? Ingen vits å skrive like tåpeligt som han gjorde. Hvem som ser best ut er uansett subjektivt. EDIT: Tror forresten at han har følt seg litt truffen av de VG1 Elektro stereotypene som har blitt fremhevet på Mote-delen av forumet. Endret 8. juli 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 EDIT: Tror forresten at han har følt seg litt truffen av de VG1 Elektro stereotypene som har blitt fremhevet på Mote-delen av forumet. ????? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde du visst hvor mye jeg hater noen av snobbene her, så hadde det vært et selvfølge at jeg ikke var morsom. Why? Du liker ikke at vi ser bedre ut enn deg? Ingen vits å skrive like tåpeligt som han gjorde. Hvem som ser best ut er uansett subjektivt. EDIT: Tror forresten at han har følt seg litt truffen av de VG1 Elektro stereotypene som har blitt fremhevet på Mote-delen av forumet. Sant. Så jeg trekker herved tilbake den siste setningen i posten min, og står igjen med: Why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå