Superalex1 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Har akkurat kjøpt meg en htc touch pro 2, og er så langt strålende fornøyd Vil gjerne høre andres meninger/erfaringer med denne telefonen Endret 7. juli 2009 av Superalex1 Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 har nå fått brukt telefonen i noen dager, og har funnet en ting som irriterer meg litt, og det er at når jeg skriver melding, med det utskyvbare tastauret er det veeeldig lett å komme borti "av/på" knappen, og da blir skjermen svart.. er enda mange funksjoner på telefonen som jeg ikke har fått prøvd ut enda, fordi det er så mange. f.eks GPSn har lyst til å få prøvd den ut litt, men skal se om jeg får prøvd det etter hvert. Har også planer om å kjøpe meg "invisible shield".. er jo livredd for å få riper i skjermen, prøvde å sette på den skjermbeskytteren som fulgte med, men det gikk ikke så bra som jeg håpet på, fikk mye for mye støv og luftbobler, så jeg tok den av for å vaske den, men fikk ikke bort alt støvet, så jeg ga opp.. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 er det noen som vet hvordan man bytter "ringetone" på vekkerklokken? vet hvordan man bytter mellom de forhånds installerte tonene, men er det mulig å bruke musikk man selv legger inn som "ringetone" på vekkerklokken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå