Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hei. Jeg ble 15 år den for rundt en måned siden, og jeg er litt bekymret, fordi - Jeg tror ikke jeg har kommet i puberteten enda, og jeg har lest at det er vanlig å komme i puberteten i 11 års - alderen. det vokser hår under armen å nedentil, men når jeg onanerer kommer det ikke noe hvitt ut, bare noe gjenomsiktig væske. Og når jeg har ereksjon får jeg ikke dratt forhuden bak penishodet uten at det gjør vondt... hilsen bekymret gutt 15 Endret 5. juli 2009 av fredrik Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det kommer seg. Det må forhuden må bare tilvennes, jeg hadde også trang forhud engang. Dra litt frem og tilbake ned og opp sakte. Da tøyer du huden litt Puberteten er varierende fra person til person, noen kommer inn i det senere og andre litt før. (Flere jenter i klassen min som fikk mensen i 5-6. klasse. Sier vel litt...) (Noen andre fikk vel mensen for bare uker siden, who knows?) Lykke til videre. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Som nemnt er dette veldig individuelt. Men det kjem, berre vent du. Gled deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå