tomsi42 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Nå har jeg aldri vært en stor fan av Pepsi, så det er nok min skyld at de måtte legge ned butikken. Brtsett fra det, så ble det et tøft bilde. Passe nedslitt og passe forlatt .... Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Beklager å si det, men redigeringen du har gjort er ikke bra. Ser jo dobbelt av det bildet.. :/ Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Om jeg ble tørst? Nei. Jeg begynte å tenke på hva som har skjedd? HDR-forsøk? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Kunne kanskje fungert hvis rdigeringen hadde vært bedre utført. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Ikke noe HDR forsøyk nei.. Prøver på en til av samme bildet. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Bildet to ble bedre Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg syntes komposisjonen ble litt kjedelig. Gresset i forgrunnen gir ikke så mye og jeg tror man fint kunne klart seg uten en del av det. Om man vil ha en litt "eldre" effekt over bildet ville jeg også ungått tønneforvrengningen (stor vidvinkel). Jeg ville også gått ned på høyde med midten (vertikalt) eller lavere i forhold til automaten. Ellers likte jeg etterbehandlingen av det andre bildet godt. Det første så litt ut som et litt shabby HDR. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Prøver på en til av samme bildet. Takk Dette var da et mye tøffere bilde mtp redigeringen. Den første syns jeg bare var helt merkelig... Komposisjonsmessig vet jeg ikke helt, for meg virker det litt tilfeldig, men så er jeg ikke helt sikker på om hvordan det kunne blitt mer interessant Men den effekten du bruker i V.2 var iallefall i mine øyne stilig, når man først skal justere såpass mye på et bilde. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Takker dere, ja bilde nr. 2 var nok det beste.. Ang. vidvinkel så er det ikke så lett å få til på en Ixus! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror motivet hadde nytt godt av å bli fotografert rett forfra. Prøv! Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 "Anti" vidvinkel: Gå lengre unna, og zoom inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå