Zemeckis Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Har problemer med å få min på nett trådløst. Har en D-link 655, fikk Ps3`n på nettet med så slo jeg av strømmen på ruteren ved skifte av strømstøpsel og fikk da heller ikke to pcene i huset på nett, men det er de noe men sliter med PS3`n. Får feil melding "8013013d", sjekker internett forbindelsen men misslykes ved mottak av IP-adresse. Noen som vet? Edit: Kom riktig nok etter at jeg oppdaterte til 2.80:/ Endret 4. juli 2009 av Zemeckis Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Skulle til å svare men så leste eg Editen din. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Skulle til å svare men så leste eg Editen din. Forklarte meg litt dårlig på editen, problemet kom etter at jeg oppdaterte til 2.80. Nå får jeg også tilknytningspunkt timed out. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Å sånn å forstå. Har du Googlet feilkoden din? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Å sånn å forstå. Har du Googlet feilkoden din? Ja, men finner ikke ut stort. 8013013D "En forbindelsesfeil har oppstått" - Har kanskje noe å gjøre med SSIDen til ruteren eller signalstyrken hvis du mister tilkoblingen. Å putte PS3en i DMZ-modus kan være til hjelp, ellers sjekk WEP/WPA nøkkelen. PS3 kan ikke håndtere WPA2, kun WEP/WPA. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Å sånn å forstå. Har du Googlet feilkoden din? Ja, men finner ikke ut stort. 8013013D "En forbindelsesfeil har oppstått" - Har kanskje noe å gjøre med SSIDen til ruteren eller signalstyrken hvis du mister tilkoblingen. Å putte PS3en i DMZ-modus kan være til hjelp, ellers sjekk WEP/WPA nøkkelen. PS3 kan ikke håndtere WPA2, kun WEP/WPA. Har du prøvd det da? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 eg har samme ruter, og får ps3 i neste veke. Skal se om eg får problemer Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Må vel ha PS3`ns IP adressa da? Men den er blank i følge systeminformasjon på PS3. Fikk jo PS3`n på nett før jeg oppdaterte til 2.80 versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå